LiseLyholm&Ronja Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Findes de? Der findes jo hermafrodit mennesker, men findes der hermafrodit hunde? Bare noget jeg lige kom til at tænke på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret April 17, 2010 Rapporter Share Besvaret April 17, 2010 Ja det gør der da, men man hører ikke ofte om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret April 17, 2010 Rapporter Share Besvaret April 17, 2010 Der findes ihvertfald hermafrodit heste. Det er det eneste jeg ved om den sag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 17, 2010 Rapporter Share Besvaret April 17, 2010 vinhou skrev: Der findes ihvertfald hermafrodit heste. Det er det eneste jeg ved om den sag. ...har du også læst den tråd på HN Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2010 PinPoynter skrev: ...har du også læst den tråd på HN Eej, i gør mig jo nysgerrig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 PinPoynter skrev: ...har du også læst den tråd på HN Muligvis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 Ja det gør der...vores dyrlæge troede på et tidspunkt at Bananna var tvekønnet, da hun i en alder af 2 stadig ikke var kommet i løbetid. Men det viste sig at hun ikke var det alligevel, og for mig ville det også være lige meget om hun var det eller ej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 Ja - det gør der. Jeg så en afsnit af noget dyrlæge-noget på Animal Planet den anden dag hvor de fik en hund ind hvis kønsdele var halvt af hvert.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 18, 2010 Rapporter Share Besvaret April 18, 2010 Ja det troede min dyrlæge også, at én af mine münsterländere var, og hun kom aldrig til at få hvalpe mente han ( ikke at hun skulle have det ), hun flyttede så til Sverige af andre årsager, men nu sidder jeg, med en skøn hanhund fra hendes sidste kuld :blink: Men selvfølgelig kan der da også, være defekter af den slags hos dyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts