Gæst Michy Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Hejsa. Jeg har et problem. Vi bor ca. 15 min s gang fra Køge St. og jeg er nødt til at tá Frigg med på arbejde ca. 2 x om ugen. Jeg har ikke kørekort så bil er udelukket. Jeg har ofte en barnevogn i, og smider tit hvalpen derop så hun ikke skal gå så langt! Men engang imellem sover min datter og så kan Frigg ikke være deroppe. Mit spørgsmål er: er det ok hun går frem og tilbage til St. 2 x om ugen? Og hvis ikke, hvad hulen skal jeg så gøre!? Hun kan ikk være alene hele eftermiddagen endnu og der kører ingen busser fra os til St. ! Er lidt lost. Prøver at variere turen med lidt løb og fjol så hun ikke kun går og går. Men ved jo godt at 1/2 times tur er for langt for en 3 mdrs baby :-(. Kh Michy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret April 19, 2010 Rapporter Share Besvaret April 19, 2010 Jeg tror altså ikke det er for langt. Hun er vel 12-13 uger? Nogle bruger tommelfingerreglen om et minuts gang pr. uge pr. dag, mens andre ganger det med 2, så de må få 2 ture pr. dag på den længde, og så passer det jo + et par minutter, men jeg tror næppe at de par minutter ekstra, kan gøre nogle skade. Især ikke når det kun er et par gange om ugen. Det er jo heller ikke en halv time på een gang, men fordelt over 2 ture m/flere timers mellemrum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret April 19, 2010 Rapporter Share Besvaret April 19, 2010 Det skal du nu ikke, være så bekymret for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts