Ida_Asta Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Lige lidt billedspam herfra Musejagt Glad hundehvalp Hvor mange pinde kan man mon ha' i munden? :hmm: Jeg kan flyve!! :hjerte: De sidste billeder er fra dagens tur udover markerne i regnvejr Efter turen kom han i bad og nu ligger han på mit skød og snork sover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 20, 2010 Rapporter Share Besvaret April 20, 2010 Herlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 20, 2010 Rapporter Share Besvaret April 20, 2010 Pajko :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 20, 2010 Rapporter Share Besvaret April 20, 2010 årh...lille trold da :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 20, 2010 Rapporter Share Besvaret April 20, 2010 Hvor godt med nogle billeder af ham! Han er rigtig sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 20, 2010 Hvor godt med nogle billeder af ham! Han er rigtig sød Ja, det er han :hjerte: Og jeg skal jo lege med mit nye objektiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 20, 2010 Rapporter Share Besvaret April 20, 2010 Ja, det er han :hjerte: Og jeg skal jo lege med mit nye objektiv Ja da :klap: Det her billede er vildt godt: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 20, 2010 Rapporter Share Besvaret April 20, 2010 Hvad har du købt ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret April 20, 2010 Rapporter Share Besvaret April 20, 2010 Pajko Vildt go'e billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2010 Hvad har du købt ? Et Canon 55-250mm og jeg er meget gla for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 21, 2010 Rapporter Share Besvaret April 21, 2010 Et Canon 55-250mm og jeg er meget gla for det Det ser også ud til at levere varen Hat læst mange positive ting om det objektiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Det ser også ud til at levere varen Hat læst mange positive ting om det objektiv Det kan det Jeg er rigtig godt tilfreds også selvom jeg troede jeg skulle have et 50-300 mm, så passer det her vist fint til mit behov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Det kan det Jeg er rigtig godt tilfreds også selvom jeg troede jeg skulle have et 50-300 mm, så passer det her vist fint til mit behov Så længe det er hunde og andre ting man selv kan flytte på, så betyder de sidste 50mm intet Glæder mig til at se flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Årh han er da dejlig:lun: Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Så længe det er hunde og andre ting man selv kan flytte på, så betyder de sidste 50mm intet Glæder mig til at se flere billeder Nej, det var også det fotomanden sagde... Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 :hjerte::hjerte: Han er da alt for søøøøøød............. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts