søster lagkage Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 i globaliseringens hellige navn, kommer jeg lige med et multikulturelt fotoindspark. jeg synes altid vi møder så fantastiske, smukke og venlige hunde, når vi rejser. desværre har de ikke alle lige gode forhold måske nogen af i andre, også har lyst til at tilføje lidt feriehundebilleder. jeg har noget ikkebiologisk cubansk familie, som har denne smukke hund. hun spiser bedre end menneskene, men besørger på en avis i køkkenet, og har aldrig været uden for lejligheden. det her makkerpar mødte vi i raval i barcelona: og her er nogen af alle de dejlige hunde vi hilste på, da vi rejste rundt i indien: da vi for nylig var i portugal, mødte jeg en hund der gik voldsomt i hjertet på mig. heldigvis havde han tilsyneladende en familie og et godt liv, så jeg ikke behøvede fantasere om at tage ham med hjem på sofaen. han stødte til os på vores gåtur rundt i en lille by, og det blev hurtigt ham der viste rundt. undervejs hilste vi på et par af hans venner, både mennesker og dyr: (jeg håber altså, at det er ok, at jeg fotospammer med alle mulige andres hunde, mens vi selv venter på babyen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret April 21, 2010 Rapporter Share Besvaret April 21, 2010 i globaliseringens hellige navn, kommer jeg lige med et multikulturelt fotoindspark. jeg synes altid vi møder så fantastiske, smukke og venlige hunde, når vi rejser. desværre har de ikke alle lige gode forhold måske nogen af i andre, også har lyst til at tilføje lidt feriehundebilleder. jeg har noget ikkebiologisk cubansk familie, som har denne smukke hund. hun spiser bedre end menneskene, men besørger på en avis i køkkenet, og har aldrig været uden for lejligheden. det her makkerpar mødte vi i raval i barcelona: og her er nogen af alle de dejlige hunde vi hilste på, da vi rejste rundt i indien: da vi for nylig var i portugal, mødte jeg en hund der gik voldsomt i hjertet på mig. heldigvis havde han tilsyneladende en familie og et godt liv, så jeg ikke behøvede fantasere om at tage ham med hjem på sofaen. han stødte til os på vores gåtur rundt i en lille by, og det blev hurtigt ham der viste rundt. undervejs hilste vi på et par af hans venner, både mennesker og dyr: (jeg håber altså, at det er ok, at jeg fotospammer med alle mulige andres hunde, mens vi selv venter på babyen) De her 3 kan man da ikke andet end at elske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2010 De her 3 kan man da ikke andet end at elske jeg kan altid elske alle hunde på min vej :hjerte: det er nogen gange en ret problematisk svaghed ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ninnato Besvaret April 21, 2010 Rapporter Share Besvaret April 21, 2010 (rettet) Flotte billeder.. Ja, desværre har visse hunde et rigtigt hundeliv. Men det behøver man nu ikke rejse ud for at opleve. Vores nabo har to hunde, som gøer dagen lang - og ikke kun, når der sker noget ude på gaden. Men hvad skal man gøre - de får jo mad og drikke og har heldigvis hinanden... Alternativet ville måske bliver et "hundebur", indtil de bliver konstateret for "gamle" til at finde en ny familie....... _______________________________________________________________________________________________ golfsko, tagrender, hulmursisolering Redigeret Maj 7, 2010 af ninnato Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Tak for tråden, har selv overvejet at lave sådan en! Og billederne er super skønne! Jeg har også selv et par stykker fra La Gomera (en af de kanariske øer). Kvaliteten og opløsningen er dog ikke noget at råbe hurra for, da de er taget med et lille lommekamera Puddelblanding formoder jeg? En ret så fedtet, beskidt og gammel hund. Men nøj, den var sød! Middagslur i skyggen Den her hund havde simpelthen det sødeste ansigt Sådan lidt skakbræt-agtigt. Gammel Grand Danois! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts