Gæst Aussies for ever Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Der blev ikke taget mange billeder til kurset, men jeg lige fanget et par af smukke Luna i aktion [ATTACH]25473[/ATTACH] [ATTACH]25474[/ATTACH] [ATTACH]25475[/ATTACH] Et super eksempel på dæmpende signaler - fra hunden side :blink: [ATTACH]25476[/ATTACH] Og her ser du - også - bare den anden vej Ronja - også et par billeder af brumbassen Ronja: [ATTACH]25477[/ATTACH] Du skal ikke tro jeg er misundelig - det er ben er da meeeget bedre [ATTACH]25478[/ATTACH] HA! Der fik jeg det bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Hold da op, jeg havde helt glemt at du havde taget billeder Hvor er de gode, og hvor er det skønt at genopleve turen når nu jeg ser dine billeder :5up: Og ja, her er vist et tydeligt bevis på at Luna ikke bryder sig om at fremmede mennesker bukker sig ned over hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts