CrazyDogLady Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Jeg har fået denne besked tilsendt: Kære hundelufterer, hvis i bor nær stentofterne i struer og lufter jeres hunde her, så pas på, der er en uvenlig sjæl som har spredt rottegift ud, flere er blevet forgiftet og en er død.. Syntes bestemt ikke om dette.. Må gerne deles videre, TAK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 :evil: Hvorfor gør man dog sådan noget Nu får jeg sgu helt ondt i maven, for Zacko skal passes der når vi skal på ferie sidst i maj eller ihvertfald i området så han vil blive luftet der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Årh hvad :evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Så har jeg smidt den på min face book, jeg kender nemlig mange som bor deromkring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 :evil: Hvorfor gør man dog sådan noget I Tyskland havde de den samme ballade omkring hunde og især kamphunde som vi har nu, med svag regering, lovsjusk og det hele. I kølvandet på det fulgte en stribe af tilfælde med giftlokkemad, og i mangel af gift i løssalg, andre mærkelige ting (knappenåle, barberblade..) Selvom det er ved at være en 10 år siden forekommer det stadigt regelmæssigt. Mange tyske hundefora har særlige afsnit til advarsler om den slags. Det er vel EU harmoniseringen der begynder at vise sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 I Tyskland havde de den samme ballade omkring hunde og især kamphunde som vi har nu, med svag regering, lovsjusk og det hele. I kølvandet på det fulgte en stribe af tilfælde med giftlokkemad, og i mangel af gift i løssalg, andre mærkelige ting (knappenåle, barberblade..) Selvom det er ved at være en 10 år siden forekommer det stadigt regelmæssigt. Mange tyske hundefora har særlige afsnit til advarsler om den slags. Det er vel EU harmoniseringen der begynder at vise sig. Ja du har sikkert ret, men altså hvis man hader en bestemt hund, så skulle man måske tænke på hvor mange andre det går udover, både hunde,katte og vilde dyr, og kender området og mange rider der også og måske deres hest får lov at nappe en bid græs Ja jeg kan bare ikke forstå at folk kan være sådan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 22, 2010 Rapporter Share Besvaret April 22, 2010 Hej, Tak, det ligger da i nærheden af hvor jeg bor, så der vil jeg da holde mig fra. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts