Lonny Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 Bailey8240 skrev: Det lyder som om det tog 14 dage Men det skal helt sikkert prøves... Der skal være en vand skål hos ham? Lige tilbage til sovekassen - hvor lang tid skal han sove i den? 1 uge- 1 måned eller?? Det tog 3 uger Og ja, han skal have vand når han er alene hjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 Tonks skrev: At sætte en hvalp i bur er en "nem" løsning men hjælper ingen steder, og så står man bare med en hund der senere i livet ikke kan finde ud af det. At sætte hvalpen i bur om natten ér en nem løsning, det har du da fuldstændigt ret i Man kommer nemmere til renlighed i og med at hunden bliver tvunget til at sige til fremfor at snige sig væk og også hurtigere til sin nattesøvn, fordi hvalpen hurtigt lærer at natten ikke er tid for leg, bideri og ballade :5up: Sidst men ikke mindst, så kommer man nemt om at holde sin hvalp fra at komme til skade imens man selv er langt væk i drømmeland. Jeps - dejligt nemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 jokeren skrev: ....der putter deres hunde i bur og køre på job. ja det gælder jo så også for mig, for den ene hunds vedkommende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bailey8240 Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 Så har jeg været ude og købe en flytte kasse - han kan nemt hoppe op af den:( så jeg købte 2 stk - så vil jeg sætte dem sammen så den bliver ekstra høj Så i aften vil jeg prøve at ligge hans tæppe og hans sovedyr / bidedyr = "et og alt dyr" ned i kassen og Bailey bagefter - så ser vi hvad han siger til det Krydser fingere for at det virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 Så kommer der endnu en nybegynder og stiller spørgsmål :blink: Hvor stor en transportkasse ville i købe til en labrador(hvalp)? Den her tråd har fået mig til kraftigt at overveje om vi skal have sådan en til Skipper... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 Det afhænger af om du vil have en han kan være i nu eller om han skal kunne bruge den længere... for han vejer vel omkring 8 kg når han kommer hjem - men der går ikke ret længe inden han er en hel del større Jeg ville nok bare købe en i str. voksen-labrador med det samme og så fore den med masser af tæpper / en dyne i starten, så den stadig fik "hule-fornemmelse" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 Jeg ville også vælge et bur som passer til den voksne hund og så lave en puttehule i buret. Hvalpe vokser utrolig stærkt da de fordobler vægten i løbet af få uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 skipper-odense skrev: Så kommer der endnu en nybegynder og stiller spørgsmål :blink: Hvor stor en transportkasse ville i købe til en labrador(hvalp)? Den her tråd har fået mig til kraftigt at overveje om vi skal have sådan en til Skipper... Man kan købe et udmærket bur i Harald Nyborg for 350 kr - det kan også slåes sammen, så det fylder minimalt - det vil også kunne bruges til ham som voksen og/eller i bilen. Vi bruger dem selv og med et tæppe over, giver det en god huleeffekt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 28, 2010 Rapporter Share Besvaret April 28, 2010 Groa sov i en transportkasse. Hun havde et håndklæde med fra opdrætter som lugtede af mor og søskende. Hun klynkede lidt den første nat, men hun faldt til ro når Jan stak fingrene ned til hende. Hun elskede sin hule, men da hun var 3 mdr. ville hun gerne op i sengen til vi andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bailey8240 Besvaret April 30, 2010 Rapporter Share Besvaret April 30, 2010 Så har Bailey sovet i hans sove-flytte-kasse 2 nætter og det hjælper både på hans søvn og vores Men hvor lang tid skal han sove i den? 5 nætter eller 20 nætter?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts