Gæst Weber Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Jeg er ny her. Flyttede endelig til et sted, hvor jeg kan have hund igen, så har nu en brun labrador på et halvt år:vuf: Bor alene sammen med Brownie i det sydfynske og arbejder som sygeplejerske. Ja, ville bare lige sige hej:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Hej, og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Velkommen til.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Velkommen Har lige set dit fotoalbum - der er vist en Bamse der har måtte lade livet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Weber Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Velkommen Har lige set dit fotoalbum - der er vist en Bamse der har måtte lade livet Nåeh, det var heldigvis bare fyld til en pude, men der er ellers tit noget spændende at bide i:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 29, 2010 Rapporter Share Besvaret April 29, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smut Besvaret April 30, 2010 Rapporter Share Besvaret April 30, 2010 Hej og velkommen til!! Jeg er også ny her.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kooiker_Arki Besvaret Maj 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts