Gæst Chaddin Skrevet Maj 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 2, 2010 Her kommer de første billeder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 ..og her er resten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Nr 10, hvor han kigger over plankeværket. :lun: Hvor er han dejlig. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Nr 10, hvor han kigger over plankeværket. :lun: Hvor er han dejlig. :hjerte: Enig! Enig! Tak for kigget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Hold kæft, hvor er han sød! Og stor, lige pludselig! Tak for billederne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Hold kæft, hvor er han sød! Og stor, lige pludselig! Tak for billederne! Ja, ikk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Øh, hvor er den der lille Darwinhvalp henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Øh, hvor er den der lille Darwinhvalp henne? Jeg tror han er blevet spist af pelsklumpen på billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Nej nej nej nej!!! Det BURDE være ulovligt at være så nuttet! :blink: Ihh altså hvor er kan kær! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 lidt fra i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rasm Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Virkelig flotte billeder! Hvilket kamera bruger du? Rigtig sød pelsklump :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 åååårhrrhhh.... :hjerte: eeelsker Darwin men HALLO! sig lige til ham at han skal holde op med at vokse! NÅ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Virkelig flotte billeder! Hvilket kamera bruger du? Rigtig sød pelsklump :blink: Tak Jeg bruger et gammelt EOS Canon, mere ved jeg ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 åååårhrrhhh.... :hjerte: eeelsker Darwin men HALLO! sig lige til ham at han skal holde op med at vokse! NÅ! Har jeg gjort, men han lytter ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Har jeg gjort, men han lytter ikke BAD PUPPY!!! BAAAAAAD PUPPY!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 BAD PUPPY!!! BAAAAAAD PUPPY!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Maj 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2010 kæft hvor er han bare skøn er helt forelsket i ham, han er bare uldtotten over uldtotter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2010 Nurh hvor er han bare sød (og stor) og rigtig krammedejlig Stort tillykke med ham Chaddin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2010 Nurh hvor er han bare sød (og stor) og rigtig krammedejlig Stort tillykke med ham Chaddin Mange tak, og dejligt at se dig herinde igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Mange tak, og dejligt at se dig herinde igen Selv tak, og i lige måde, det er godt nok længe siden jeg har været herinde ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Selv tak, og i lige måde, det er godt nok længe siden jeg har været herinde ! Ja det er så! En dag var det bare sådan: "Hov, hvor blev Amanda af?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Ja det er så! En dag var det bare sådan: "Hov, hvor blev Amanda af?" Jeg ved faktisk ikke, hvorfor jeg har været så længe væk, nu vil jeg se om jeg kan komme herind dagligt igen :5up: ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Jeg ved faktisk ikke, hvorfor jeg har været så længe væk, nu vil jeg se om jeg kan komme herind dagligt igen :5up: ! Jah men pas hellere på, i går blev jeg først færdig med matematikken halv 12 fordi jeg glemte tiden mens jeg var herinde :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2010 Jah men pas hellere på, i går blev jeg først færdig med matematikken halv 12 fordi jeg glemte tiden mens jeg var herinde :stupid: Fy Fy skamme Chaddin - Dén går altså ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Maj 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2010 Hvor er han bare fantastisk nuttet! Er sikker på han bliver ved med, at være så dejlig, selvom han vokser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts