Adele Skrevet Maj 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 3, 2010 Er det noget med at trådstarter lægger ud? I såfald... Jeg fik den idé at binde en snor fast i enden på én af Sherlocks bamser. Det var en succes Se selv [media]http://www.youtube.com/watch?v=E_AJH_FTGsA[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 Er det noget med at trådstarter lægger ud? I såfald... Jeg fik den idé at binde en snor fast i enden på én af Sherlocks bamser. Det var en succes Se selv [media]http://www.youtube.com/watch?v=E_AJH_FTGsA[/media] hvor er han sød, han starter stille og forsigtigt ud, men så får den også nogle svingture den bamse :klap::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 hvor er han sød, han starter stille og forsigtigt ud, men så får den også nogle svingture den bamse :klap::hjerte: Tak Synes det er så sjovt der ved 0.32, hvor han smider bamsen over nakken, og ikke kan finde den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 Sherlock er sååå dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Maj 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 Tak Synes det er så sjovt der ved 0.32, hvor han smider bamsen over nakken, og ikke kan finde den He he ja der ser han sjov ud Han er så fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 Der hvor han svinger bamsen fra side til side og i hovedet på sig selv, var jeg ved at dø af grin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2010 Er det noget med at trådstarter lægger ud? I såfald... Jeg fik den idé at binde en snor fast i enden på én af Sherlocks bamser. Det var en succes Se selv [media]http://www.youtube.com/watch?v=E_AJH_FTGsA[/media] Hvor er han dog bare sød altså ! & Hvor er det længe siden vi har "set hinanden" Adele :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2010 Hvor er han dog bare sød altså ! & Hvor er det længe siden vi har "set hinanden" Adele :hmm: Tak! Du kan da bare komme mere på hunde-forum, jeg er herinde næsten hver dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Maj 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 haha :klap: Hvor er han dog kær God film :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Maj 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 Tak! Du kan da bare komme mere på hunde-forum, jeg er herinde næsten hver dag Yes Yes, det vil jeg se om jeg kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Maj 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 Nåårh hvor er Sherlock dog kær:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 Tak for alle de søde ord. Hva' er der ikke andre der har nogle videoer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2010 Tak for alle de søde ord. Hva' er der ikke andre der har nogle videoer? Ville ønske jeg havde men har faktisk ikke optaget noget af Darwin endnu :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts