FOX Skrevet Maj 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2010 Hjælp - i plejer at være så gode til at finde det man lige skal bruge Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at komme på et kursus i hundemassage - men kan altså ikke finde det nogen steder - nogen der kan hjælpe ??? (og det skal altså ikke være den fulde uddannelse, da jeg ikke liiiige har 35.000 kr. til det ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 Jeg fandt det hos DKK, men det bliver fyldt op cirka lige så hurtigt som det bliver annonceret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 Jeg har lige været på et lille bitte "massage og udstrækningskursus" i agility-regi... men hun er jo fra jydeland, så det hjælper dig nok ikke.... har dog hendes kort et eller andet sted hvis det er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 Du må gerne finde det - jeg kan jo bare tage kurset i Jydelandet :blink: kan nok finde et sted i nærheden og overnatte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 Du må gerne finde det - jeg kan jo bare tage kurset i Jydelandet :blink: kan nok finde et sted i nærheden og overnatte Vi tøffer gerne med over, for jeg ville også gerne lære det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 Det vil jeg også meget gerne vide. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 jeg ser lige om jeg ikke kan huske hvor jeg har lagt det.... så skal jeg nok vende tilbage... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 spændene men tror det er en dyr omgang:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 Jeg kunne også godt tænke mig at komme på sådan et kursus. Men hvis vi er så mange der gerne vil og der måske er en der kender en og som har et egnet lokale - så kunne vi måske selv arrangere det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Jeg er har afholdt mange kurser i hundmassage - men har intet lokale. Hvis nogen har/kender til et egnet lokale afholder jeg gerne kurset. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Som svar på TS spørgsmål : helle-hoffmann.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Som svar på TS spørgsmål : helle-hoffmann.dk :klap::klap: tak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Jeg vil bestemt også gerne med!!! Så sig endelig til hvis det bliver til noget. Tror jeg kender et par stykker mere som også gerne ville med.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Jeg er har afholdt mange kurser i hundmassage - men har intet lokale. Hvis nogen har/kender til et egnet lokale afholder jeg gerne kurset. Hvad kræver det for at lokalet er egnet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Jeg er har afholdt mange kurser i hundmassage - men har intet lokale. Hvis nogen har/kender til et egnet lokale afholder jeg gerne kurset. Uhh. Ja hvor stort og hvad kræver lokalet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Hvad kræver det for at lokalet er egnet? Ja, hvad? For vi har da et selskabslokale... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Det skal jo ihvertfald være et sted, hvor man må have hunde med. For man lærer jo nok bedst, ved at udføre det samtidig, eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Hvad kræver det for at lokalet er egnet? At der er nok plads ift antallet af hunde = hver hund skal have mindst 2 x 2 m. Der skal kunne luftes ud. Hundene begynder at fise så hjerteligt når massagesn virkning sætter ind. Der skal være en hvid væk eller andet at vise OH på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Fnis, der røg selskabslokalet, luften er elendig dernede (hm, så masserer jeg ikke ordentligt, for Petrine prutter ikke) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Fnis, der røg selskabslokalet, luften er elendig dernede (hm, så masserer jeg ikke ordentligt, for Petrine prutter ikke) Luna fiser heller ikke hver gang, hun har været til massør, og der bliver ellers gået godt i bund:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Luna fiser heller ikke hver gang, hun har været til massør, og der bliver ellers gået godt i bund:-D Fiseriet hænger sammen med udrensningen og hvis der masseres, og dermed udrenses jævnligt, vil fiseriet ikke være så markant. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Fiseriet hænger sammen med udrensningen og hvis der masseres, og dermed udrenses jævnligt, vil fiseriet ikke være så markant. Det gjorde der. Vi var afsted næsten hver mandag. I perioder hver anden. Men pengene er desværre ikke til det i øjeblikket, så jeg ville RIGTIG gerne lære det selv, da jeg kan mærke på hende, at det er nødvendigt:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Det gjorde der. Vi var afsted næsten hver mandag. I perioder hver anden. Men pengene er desværre ikke til det i øjeblikket, så jeg ville RIGTIG gerne lære det selv, da jeg kan mærke på hende, at det er nødvendigt:cry: Ja de penge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Ja de penge Ja det er et af de eneste minusser ved at være arbejdsløs:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Jeg er har afholdt mange kurser i hundmassage - men har intet lokale. Hvis nogen har/kender til et egnet lokale afholder jeg gerne kurset. lyder da spændene:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts