FrkSmilla Besvaret Maj 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2010 Kan man ikke afholde kurset udenfor på et tæppe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Kan man ikke afholde kurset udenfor på et tæppe? Jo hvis man er sikker på vejret og at det er et absolut ufrstyrret sted. Hundene kommer i en tilstand hvor de næsten sover og bliver de forstyrret af en uventet lyd, en anden hund eller andet bliver de rigtigt forskrækkede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Fiseriet hænger sammen med udrensningen og hvis der masseres, og dermed udrenses jævnligt, vil fiseriet ikke være så markant. Fiseriet mens man masserer skyldes afslapning, fiseri pga. udrensning kommer først senere:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 ATT: FOX jeg skal nok lærer dig det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Fiseriet mens man masserer skyldes afslapning, fiseri pga. udrensning kommer først senere:-D Det er et faktum at hundene på de kurser jeg har været på, har feset grundigt og at de på anden dagen ofte har fået dårlig mave. Dette er blevet forklaret som udrensning. At de så starter pga afslapning hænger fint sammen i min verden, der skal jo en vis afslapning til, før en udrensning pga. massage aktiveres At der så er en dårlig ide at arbejde med hundene koncentreret en fuld dag og fortsætte anden- og tredjedagen er en anden sag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Det er et faktum at hundene på de kurser jeg har været på, har feset grundigt og at de på anden dagen ofte har fået dårlig mave. Dette er blevet forklaret som udrensning. At de så starter pga afslapning hænger fint sammen i min verden, der skal jo en vis afslapning til, før en udrensning pga. massage aktiveres At der så er en dårlig ide at arbejde med hundene koncentreret en fuld dag og fortsætte anden- og tredjedagen er en anden sag. Selve udrensningen pga. massage sker gennem lymfe og blodbane og vil kunne farve urinen noget mørkere, og de fleste hunde vil også være meget tørstige og indtage en del mere væske, hvilket kan få afføringen til at blive løsere, og måske derfor opleves som dårlig mave. Affaldsstofferne består hovedsageligt af mælkesyre, kultveilte og urinstof disse affaldsstoffer ledes bort fra musklerne ved hjælp af blod og lymfesystemet. Massage forbedrer blodcirkulationen, som transporterer næringsstoffer og ilt ud til kroppens celler. Samtidig føres affaldsstoffer med blodet væk fra cellerne. Massage sætter også skub i lymfesystemet, der spiller en afgørende rolle i kroppens udrensning af affaldsstoffer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Jo hvis man er sikker på vejret og at det er et absolut ufrstyrret sted. Hundene kommer i en tilstand hvor de næsten sover og bliver de forstyrret af en uventet lyd, en anden hund eller andet bliver de rigtigt forskrækkede Petrine kan ikke deltage, hvis det er udendørs, bare en fugl i det fjerne, lidt vind der får et blad til at vippe...der skal ikke ret meget til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Petrine kan ikke deltage, hvis det er udendørs, bare en fugl i det fjerne, lidt vind der får et blad til at vippe...der skal ikke ret meget til Til gengæld kan hun balancere på en smal bom 1 meter over gadeniveau Det er heller ikke optimalt udendørs da man aldrig ved hvad der opstår af situationer med forbipasserende personer, naboer, katte der lige kom forbi mv.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Maj 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2010 Jeg var i vinters på hundemassage kursus, der havde arrangøren lejet lokaler/klubhus af Vallensbæk Schæferhundeklub, så det kunne måske være en mulighed at kontakte dem??? Jeg kom på kurset, da jeg ved en tilfældighed så at en veninde annoncerede ledige pladser på FB... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 ATT: FOX jeg skal nok lærer dig det :klap::klap::banan::banan: på lørdag ?? og hvilke én af de 6 hunde skal jeg starte med ?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Maj 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 :klap::klap::banan::banan: på lørdag ?? og hvilke én af de 6 hunde skal jeg starte med ?? :hmm: Tex tror jeg, han kan være på spisebordet:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 Tex tror jeg, han kan være på spisebordet:mrgreen: jammen han vil jo kysse hele tiden - men ok - så starter vi med Tex :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Maj 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2010 Soft Agility Klubben afholder massage kursus med Lone Fabricius Jørgensen d. 8., 15. og 29. Oktober 2010 De afholder også foredrag om Ledmanipulation (kiropraktik) med Lone Fabricius Jørgensen SoftAgilityKlubben -> Arrangementer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts