Hop til indhold

så er jeg gået i gang med barf

martin
 Share

Recommended Posts

så er jeg enlige gået i gang med at barfe de har fået grøn kallun her til aften.

men jeg har et spørsmål hvordan skal det gives ????

kan kallun ligge i køleskabet i flere dage ? lige som kød ?

hvordan skal det gives. kan man foder det derekte fra køleskabet eller skal de have stue tempertur hvad gør man?

hilsen martin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg ville ikke lade det ligge mere end en dag - jo mindre stykker, jo større overflade, og deraf større adgang for bakterie og mindre holdbarhed.

Du kan godt servere direkte fra køleskab, det gør jeg, dog ikke til de små hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fryser bare ned igen, hvis jeg har tøet en portion op..

Hvis nu f.eks det er en pakke på 500 gram og Luna kun skal have 300 gram, så fryser jeg de sidste 200 gram ned igen.. Jeg er storbruger af billige frostposer fra Netto:lol:

Jeg tager op fra fryseren hver dag. Når Luna får mad, tager jeg mad op til dagen efter. Det ligger så i en skål i køleskabet indtil det skal serveres.

Men jeg fryser overskud ned, hvis hun ikke skal have det dagen efter..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Jeg er meget forsigtig med at lade kallun ligge - det fordærver hurtigt.

Vi ordner selv alt vores kallun og ser helst, at der max går 8 timer fra dyret er dødt, til kallunen ligger pakket i fryseren.

Jeg udfodrer næsten alt kød og ben direkte fra fryseren og det klarer vores hunde fint - også som hvalpe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er meget forsigtig med at lade kallun ligge - det fordærver hurtigt.

Vi ordner selv alt vores kallun og ser helst, at der max går 8 timer fra dyret er dødt, til kallunen ligger pakket i fryseren.

Jeg udfodrer næsten alt kød og ben direkte fra fryseren og det klarer vores hunde fint - også som hvalpe :-)

Hehe, det isner i mine tænder bare ved tanken:shock::lol::lol::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites