martin Skrevet Maj 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 7, 2010 så er jeg enlige gået i gang med at barfe de har fået grøn kallun her til aften. men jeg har et spørsmål hvordan skal det gives ???? kan kallun ligge i køleskabet i flere dage ? lige som kød ? hvordan skal det gives. kan man foder det derekte fra køleskabet eller skal de have stue tempertur hvad gør man? hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2010 Det kan sagtens ligge i køleskabet et par dage, men af hensyn til resten af indholdet af køleskabet er det en god idé at have nogle tætte bokse at have det i. Liva fik det altid direkte fra køleskabet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Maj 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2010 Jeg ville ikke lade det ligge mere end en dag - jo mindre stykker, jo større overflade, og deraf større adgang for bakterie og mindre holdbarhed. Du kan godt servere direkte fra køleskab, det gør jeg, dog ikke til de små hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2010 Jeg fryser bare ned igen, hvis jeg har tøet en portion op.. Hvis nu f.eks det er en pakke på 500 gram og Luna kun skal have 300 gram, så fryser jeg de sidste 200 gram ned igen.. Jeg er storbruger af billige frostposer fra Netto:lol: Jeg tager op fra fryseren hver dag. Når Luna får mad, tager jeg mad op til dagen efter. Det ligger så i en skål i køleskabet indtil det skal serveres. Men jeg fryser overskud ned, hvis hun ikke skal have det dagen efter.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2010 Jeg er meget forsigtig med at lade kallun ligge - det fordærver hurtigt. Vi ordner selv alt vores kallun og ser helst, at der max går 8 timer fra dyret er dødt, til kallunen ligger pakket i fryseren. Jeg udfodrer næsten alt kød og ben direkte fra fryseren og det klarer vores hunde fint - også som hvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2010 Jeg er meget forsigtig med at lade kallun ligge - det fordærver hurtigt.Vi ordner selv alt vores kallun og ser helst, at der max går 8 timer fra dyret er dødt, til kallunen ligger pakket i fryseren. Jeg udfodrer næsten alt kød og ben direkte fra fryseren og det klarer vores hunde fint - også som hvalpe Hehe, det isner i mine tænder bare ved tanken:shock::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2010 Hej, Jeg fodrer også direkte fra køleskabet. Jeg lader max maden ligge i to dage og det har han klaret fint indtil nu. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Maj 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2010 mine får det direkte fra køleskabet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts