Gæst RSB Skrevet Maj 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 10, 2010 Hvad sker der lige for Sophus? Hans nye hobby er at bide hovederne af mælkebøtteknopper og spytte dem ud igen :stupid: Det går vildt stærkt han kan nå ret mange på kort tid Måske er det den sjove lyd det siger, eller fornemmelsen i munden Meget mystisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Pajko gør det samme også gerne med tusinfryd... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Pajko gør det samme også gerne med tusinfryd... Aj, hvor sjovt Og rart at Sophus ikke er den eneste :slem: Men hvad sker der for dem??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Scorpio Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Frej har gjort det samme, men efter en brumbasse bed ham, så har han ikke rørt dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Frej har gjort det samme, men efter en brumbasse bed ham, så har han ikke rørt dem Nååårh :ae: Jeg har faktisk også tænkt, at Sophus er lige lovligt interesseret i de brumbasser :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Hærger instinktet Motor har osse gjort det, først spottede han en blomst, gik hen til den og snuuuuusede den dejlige duft.. Så bed han hovedet af, spyttede det ud og gik glad videre Totalt hærg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Hærger instinktet Motor har osse gjort det, først spottede han en blomst, gik hen til den og snuuuuusede den dejlige duft.. Så bed han hovedet af, spyttede det ud og gik glad videre Totalt hærg! :lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Det er død over gule blomster da Izzie var lille var det smørblomster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Det er død over gule blomster da Izzie var lille var det smørblomster :klap: Gad godt at vide, om der er en logisk forklaring :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Visse mennesker mener jo, at hunde ikke er farveblinde, men egentlig ikke ser farver særlig godt. Så vidt jeg har læst, skulle gul alligevel gå rimelig godt igennem - så måske derfor? Det er ikke noget jeg har noget bevis for, og har hørt at andre mener rød er nemmere for dem at se, men jeg tror på den gule. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts