martin Skrevet Maj 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 10, 2010 jeg skal begynde at give kød på menyen. hvad er det beste kød at starte med. og skal jeg i starten give halv kallun og halv kød ? eller er det lige meget ? med venlige hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Nu BARF'er jeg ikke selv, men jeg tror at lam vil være ganske fornuftigt at starte med, og nej, jeg tror ikke at det er nødvendigt at blande det med kallun Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 De kloge siger man skal starte med kallun (uden kød) men vi startede bare råt og brutalt med oksekød, det gav en del mavepine...så ja, lam, kylling og godt med kallun (ikke blandet, bare i løbet af ugen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Jeg kastede mig bare ud i det og fodrede forskelligt fra dag 1, jeg gik slet ikke så teknisk til værks:oops: Men ja, lam lyder som en god ide:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 Lam eller kallun skulle være blidest, alt efter hvem du spørger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Maj 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2010 jeg tror ikke det har den store betydning medmindre din hund er meget fintfølene i mavsen:slem: bare ikke brug oksekød og svin til og starte med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts