kennel-lowchen Skrevet Maj 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 14, 2010 Jep.. Du ønsker og en eller anden forsøger at finde den farve du vil se Første ønske er sort/sølv... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Når jeg får tid skal jeg tage et ansigtbillede af en af de sort/sølv med pandehåret tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Altså det er jo skønt med de billeder!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Hårløs dalmatiner-plettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Hårløs dalmatiner-plettet Det kan du sq da selv være Du kan få et billede af en particolour med 3 pletter lige på ryggen..Det tiltaler jo mit ordnung-muss-sein- hjerte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Jubii, endnu en billede tråd :blink: Bare giv os en masse sort/sølv så jeg kan få en idé om, hvordan hvalpene kommer til at se ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Det kan du sq da selv være Du kan få et billede af en particolour med 3 pletter lige på ryggen..Det tiltaler jo mit ordnung-muss-sein- hjerte Det er ellers et kønt ansigt på den lille vuffer - minder ansigtet måske lidt om Danne - hvis han var klippet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Det er ellers et kønt ansigt på den lille vuffer - minder ansigtet måske lidt om Danne - hvis han var klippet?Den sort/hvide? ja udtryk men ikke farve... Jeg må hellere lade de batterier og tage nogle nye af Danne..med elastik i håret så man kan se hans ansigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Altså hvor har jeg været henne i mit hundeunivers ? En löwchen er da noget af det mest bedårende, hvorfor har jeg først fået kendskab til racen nu her? (og ja - den og så lige en labrador..uhh dem er jeg nu også helt pjattede med:genert:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Her var en sort/sølv med håret væk fra ansigtet <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Her var en sort/sølv med håret væk fra ansigtet <3 hmm synes jeg har brugt ordret 100 gange idag - men det skal da lige bruges en gang mere : NUTTET:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Altså hvor har jeg været henne i mit hundeunivers ? En löwchen er da noget af det mest bedårende, hvorfor har jeg først fået kendskab til racen nu her?(og ja - den og så lige en labrador..uhh dem er jeg nu også helt pjattede med:genert:) Giv opdrætterne skylden :damn: man skal sørge for at vise sin race ellers er der sq ingen der får øje på den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Her var en sort/sølv med håret væk fra ansigtet <3 Bimsen er sååååå smuk på det billede. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 jeg kunne godt tænke mig at se en hund, som lignede Danne lidt. Eller må man godt kalde ham sort/sølv - med et meget lyst ansigt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Her var en sort/sølv med håret væk fra ansigtet <3 Det var dog en uandsynlig smuk løve:lun:..hvor har du købt det pragteksemplar Savner hun ikke nomi numsegøj?? Du skulle næsten se et billede af ham..Han er stadig lidt tynd men nu kan man være ham bekendt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Det fik du her..taget i dag Godt jeg elsker den hund så højt..Har lige fået dyrlægeregning på ham for de første 3 måneder :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 jeg kunne godt tænke mig at se en hund, som lignede Danne lidt. Eller må man godt kalde ham sort/sølv - med et meget lyst ansigt? Det må man godt..men det var nok mere rigtigt at kalde ham sort/creme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Så skidt da..du får lidt baby-danne billeder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Årh han er nu fin ham Danne og totalt nuttet som hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Er VILD med aftenens løvespam! :hjerte: Hvad om vi sagde, at hver fredag aften var løveaften...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag? det ville i hvert fald være helt ok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Er VILD med aftenens løvespam! :hjerte: Hvad om vi sagde, at hver fredag aften var løveaften...? Jep, den er jeg med på :klap: Når jeg først får vores løve baby hjem, så kommer jeg til at spame for vildt herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag? det ville i hvert fald være helt ok Æblet falder jo sjældent langt fra stammen som man siger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 Er VILD med aftenens løvespam! :hjerte: Hvad om vi sagde, at hver fredag aften var løveaften...?God idé og hvis vi siger at jeg kun spammer med én løve (masser billeder) hver fredag..Så har vi nok til de næste 2-3 år ..sagde du Horton-sagaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2010 er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag? det ville i hvert fald være helt ok :hmm: der er en vis lighed..tænk at jeg ikke har set det tidligere :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts