Hop til indhold

Ville det være forfærdelig synd?


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Jeg skal på klikkerkursus i næste weekend med røvertøsen - med toget der over fredag og overnatte i telt til søndag eftermiddag.

 

Ville det være forfærdelig synd at tage min 8,5 uger gamle vaps med? Hælder selv til ja, men vil så forfærdelig gerne have min lille frække og helt vidunderlige pelskugle med.

 

Vi vil selvfølgelig have kørt tog, gået tur (er noget til gåturer i kvarteret), "ligget" i telt mv. inden da - men hovedbanegården er ikke hvilke som helst sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ikke have Luna med da hun er højløbsk og desuden stadig ikke er så rask at jeg mener hun vil få noget ud af det.

 

Jeg skal med færgen Sjælland/odden fredag aften og tager retur søndag ca. kl 18.

 

Men problemet er selvfølgelig om Ronja kan være i buret omme bagi eller om hun er for stor? Den lille pjevs kan sagtens være i det andet bur, men jeg er ikke så glad for at have Ronja siddende foran når vi skal køre så langt.

 

Men tilbuddet står ihvert fald åbent :-D

 

Har du fundet ud af hvor du skal sove i telt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham gutten kunne ikke give dig et lift så?

 

Hmm, personligt syntes jeg nok at det værste må være banegården, men på den anden side så har hun jo sin fine taske hun kan gemmes væk i, så hun ikke skal tage så meget stilling til mylderet -og risikere at blive trampet ned :shock:

 

Resten burde hun vel nok kunne klare, hvis hun er/bliver burtrænet, så hun kan slappe af der.

Ja, hun er ung, men det er jo ikke en 'fremmede' hvalp du får hjem, så hun kender dig jo ret godt skulle man mene, så umiddelbart kan jeg ikke forstille mig, at det burde være det helt store problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg skal ikke have Luna med da hun er højløbsk og desuden stadig ikke er så rask at jeg mener hun vil få noget ud af det.

 

Jeg skal med færgen Sjælland/odden fredag aften og tager retur søndag ca. kl 18.

 

Men problemet er selvfølgelig om Ronja kan være i buret omme bagi eller om hun er for stor? Den lille pjevs kan sagtens være i det andet bur, men jeg er ikke så glad for at have Ronja siddende foran når vi skal køre så langt.

 

Men tilbuddet står ihvert fald åbent :-D

 

Har du fundet ud af hvor du skal sove i telt?

 

Du mener en lift (undskyld jeg er lidt langsom :genert:)?

 

Det bur Ronja sidder i nu er faktisk heller ikke særligt stor, kun 80 cm langt og 40 cm bredt. Kan ikke huske hvor stort dit er, men mener godt hun kan folde sine lange stænger sammen til at være i det :lol:

 

Så hvis bette pjevs må sidde omme hos mig i sin (meget fine nye :engel:) taske så vil jeg (vi) frygtelig gerne tage mod dit tilbyd :kys: :klap:

Så kunne vi mødes et sted på din vej mod færgen? ... og jeg skal selvfølgelig nok betale halvdelen af opkostningerne

 

Mht. overnatning så skrev Nina at hun har fundet et shelter i gåafstand fra træningspladsen, så jeps vi skal sove i telt (gys jeg håber vejret bliver godt :shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du mener en lift (undskyld jeg er lidt langsom :genert:)?

 

Det bur Ronja sidder i nu er faktisk heller ikke særligt stor, kun 80 cm langt og 40 cm bredt. Kan ikke huske hvor stort dit er, men mener godt hun kan folde sine lange stænger sammen til at være i det :lol:

 

Så hvis bette pjevs må sidde omme hos mig i sin (meget fine nye :engel:) taske så vil jeg (vi) frygtelig gerne tage mod dit tilbyd :kys: :klap:

Så kunne vi mødes et sted på din vej mod færgen? ... og jeg skal selvfølgelig nok betale halvdelen af opkostningerne

 

Mht. overnatning så skrev Nina at hun har fundet et shelter i gåafstand fra træningspladsen, så jeps vi skal sove i telt (gys jeg håber vejret bliver godt :shock:)

 

Ja, jeg mener et lift :-D

 

Lad os lige ringes ved og aftale hvor jeg skal samle dig op :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Super!

 

Vil du sende en pb med dit tlf. nr. så jeg kan ringe til dig?

 

Hvad gør du med overnatning? Samme sted som sidst eller skal du ud og sove i telt sammen med mig :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super!

 

Vil du sende en pb med dit tlf. nr. så jeg kan ringe til dig?

 

Hvad gør du med overnatning? Samme sted som sidst eller skal du ud og sove i telt sammen med mig :slem:

 

Jeg skal bestemt ikke sove i telt, det tror jeg ikke at jeg egner mig til :lol:

 

Jeg skal igen sove på min arbejdsplads på en luftmadras, og denne gang håber jeg så at luftmadressen holder tæt, så jeg ikke ender med at sove på gulvet :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...