Hop til indhold

verdens bedste hund ...


guanomo
 Share

Recommended Posts

... bor pt. hos os :mrgreen::klap:

 

historien er, vi er ude at gå aftentur, cujo er lidt træls og har lidt travlt, så ser vi nogle komme gående med verdens mindste hund (husker ikke race navnet) og en fransk buller ..

 

cujo ligger sig ned promte på maven og bliver liggende..

den lille fyr nærmere sig roligt og snuser lidt til cujo, snude til snude, så tør den franske også og kommer hen og snuser snude til cujo også.

Jeg roser ham imens med døøøgtiiig ect. :genert:

han ligger der i 20-30 sek. imens hunde snuser og kigger på ham, altså lige fra første syn cujo får med dem...

da han sår endelige rejser sig bakker buller drengen, men så vender cujo siden til og snuser lidt til bette fyren og de koncentrere sig så alle 3 om de guffer jeg har gået og smidt rundt om dem:engel:... og så går de videre..

 

alt imens kommer der fra de 4 ejer " nååå se ham lige... hvor er han sød"" nåå"

 

:klap::mrgreen::klap::mrgreen::banan:

 

5 min efter kommer en gammel "luntende" på sin cykel med en hund ved siden, jeg opdager "sent" men hvad gør cujo så

? han kigger bare og går i plads da jeg siger det ....:klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det altså bare godt gået :klap:

 

Jeg husker dine tråde fra omtrent et år siden, og der var historierne helt anderledes, hvor er det altså bare et fantastisk stykke arbejde I har formået at gøre sammen :5up:

 

Kys Cujo fra mig og sig at han er en dejlig dreng :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det altså bare godt gået :klap:

 

Jeg husker dine tråde fra omtrent et år siden, og der var historierne helt anderledes, hvor er det altså bare et fantastisk stykke arbejde I har formået at gøre sammen :5up:

 

Kys Cujo fra mig og sig at han er en dejlig dreng :lun:

 

Jeps, og at gå fra at skulle reagere udfarende når han var usikker/nervøs på noget er han nu meget mere rolig og dæmpende og viser han ikke er farlig, specielt over for de små hunde :lun:

 

Bare for 1½ år siden slog jeg min arm voldsomt fordi der fløj en plastik pose rundt 2 meter fra os, og cujo ville flygte ud på vejen så min arm blev revet rundt om hjørnet på en container ...

Den dag i dag når sådan noget sker, er han bare nysgerrig på hvad der flyver rundt :banan:

 

Det er kun nytåret jeg frygter nu :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygti' Cujo! :klap:

 

Og bare rolig, du er ikke den eneste, der roser dæmpende adfærd ;-) Jeg roser også altid Møffe, når han lægger sig ned ifm. hilsen på andre hunde og hvis han viser dæmpende signaler ifm. nervøs hund - og så bare generelt, når jeg synes, han gør noget rigtig godt :mrgreen:

 

ja jeg er også blevet meget bedre til det, i starten var det lidt "flovt" at stå og rose sin hund på den måde med tilhører...

men efter jeg er blevet kold over for det kan jeg næsten ikke stoppe igen hehe

 

Hvor dejligt for jer.

 

Du må have arbejdet meget med det, dygtiii hundefar :-D

Det har vi også. Og jeg er mega stolt over de kommentar vi får at de "faste" vi møder om de kan se han er mere rolig både når vi går alene eller møder andre :oops: man vokser altid lidt hvergang. Det er de rosende ord der rammer mest, dem der ser en i ens "hverdag"

 

Det eneste vi "mangler" er sådan set at kæresten får mere tryghed på gåturerne også, hendes utryghed smitter af på cujo, desværre. Så nu hende jeg skal træne med :mrgreen: det er så straks sværere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...