Aslan Skrevet Maj 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 17, 2010 Ja så er Aslan blevet opgraderet. Ser I, før i tiden når aslan så et hul, lagde han benet VED SIDEN af hullet, og tak snuden NED Ihullet, for at skubbe jord op OVEN på benet. MEn men men.............. Nu har han måske lært det. I dag har han lagt et ben NED i et hul, og snude duttet jord OVEN på :banan::banan::banan::banan::banan: HURRAAAAAAAAA for Aslan :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Hvor stort, og hvor jeg glæder mig til den dag Luna også har lært at gøre det rigtigt, men det er jo så åbenbart en ting der kommer med alderen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Hvor er han dygtig!!! Du ender med en hund, som Basse.. Hun er sååååå grundig når hun dækker benet til, at hun om sommeren river snuden helt til blods, og ikke kan få ben i haven Dumme hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Ihhh hvor er han blevet dygtig...:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Maj 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Duuuuuggggtiiii Aslan:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2010 Hihi, Aslan altså Dygti' vuf :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Maj 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2010 Så go' han da er :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2010 Vi er også ret stolte :5up: Men er begyndt at overveje om det måske kunne være et uheld, men håber at det er alderen der hr hjulpet på det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2010 Hej, Meget dygtig hund:klap:. Ham af min graver bare huller:banan:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Ååååååååååååh neeeeeeeeeeej.......... Hjernen har fået en virus, der har gjort at hunden har taget benet op af hullet, og dækket det til med jord NEDE fra hullet :stupid::stupid::stupid: Men jeg elsker nu min lille basse alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Han dækker det da stadig til med jord, så helt ødelagt er han da ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Han dækker det da stadig til med jord, så helt ødelagt er han da ikke :blink: Næe, det er selvf også rigtig. Det er kun de tørrer steder at han dækker til med kviste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Næe, det er selvf også rigtig. Det er kun de tørrer steder at han dækker til med kviste Det er da stadig bedre end Luna, som kan bruge halve og hele timer på at dække sit kødben til med luft... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Det er da stadig bedre end Luna, som kan bruge halve og hele timer på at dække sit kødben til med luft... Arh, det gør aslan også inden for, og når jeg så begynder at grine tager han sit ben og går rundt og piber og ligger det i den anden ende og begynder at dække det til der :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Arh, det gør aslan også inden for, og når jeg så begynder at grine tager han sit ben og går rundt og piber og ligger det i den anden ende og begynder at dække det til der :stupid: Sådan gør Jacki osse Jeg behøver så ikke at grine, det er nok, at hun har set, at jeg har set, hvad hun har gang i, for benet skal jo gemmes et hemmeligt sted, som kun hun kender :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Sådan gør Jacki osse Jeg behøver så ikke at grine, det er nok, at hun har set, at jeg har set, hvad hun har gang i, for benet skal jo gemmes et hemmeligt sted, som kun hun kender :slem: Fuldstændig beskrivelse af Ozzie, som bare slet ikke kan begrave ting ordentligt, men en ting er sikker hvis der er nogen, der ser på hende, når hun er ved at grave noget ned, så er det hele ødelagt for hende, for ingen i hele verden må vide hvor hun "gemmer" sine sager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Sådan gør Jacki osse Jeg behøver så ikke at grine, det er nok, at hun har set, at jeg har set, hvad hun har gang i, for benet skal jo gemmes et hemmeligt sted, som kun hun kender :slem: Fuldstændig beskrivelse af Ozzie, som bare slet ikke kan begrave ting ordentligt, men en ting er sikker hvis der er nogen, der ser på hende, når hun er ved at grave noget ned, så er det hele ødelagt for hende, for ingen i hele verden må vide hvor hun "gemmer" sine sager. Aslan har jo 3 "hemmelige" steder, så vi kan ALTID finde hans ben. Og nogen gange kommer han ind og "henter" os, og hviser os hvor det er og så går der 5 min så piiiiiiiiiiiiiber han for nu skal han jo gemme det et andet sted :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Sådan gør Jacki osse Jeg behøver så ikke at grine, det er nok, at hun har set, at jeg har set, hvad hun har gang i, for benet skal jo gemmes et hemmeligt sted, som kun hun kender :slem: Luna er ligeglad med om jeg ser det, men hvis en af kattene ser det Så starter piveriet og jagten efter det perfekte hjørne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts