Hop til indhold

Koda HD & AD


Linda
 Share

Recommended Posts

:banan::banan::banan:

 

AD = 00

HD = AA

 

Er så glad, Koda er jo helt igennem så fantastisk....

 

Aussiepower er så utrolig glad for at du har "lavet" en så sund og rask hund til mig, indtil videre er alting med Koda jo helt fantastisk.

 

Han har alt det i sig som jeg ønskede mig han er min bedste kammerat, fantastisk træningspartner og gør mit og kiki's liv så meget sjovere.

Han så får så fine svar på hans røngten gør mig bare så lykkelig..

 

Drømmen om en dag at få en datter eller søn fra Koda kommer tættere på og lader til at som tingene går nu så skal det nok kune lade sig gøre en dag...

 

Koda jeg elsker dig og Anne tak for en sund og rask hund

 

helt genneført avl :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor er du sød Linda :lun:

 

Tillykke med ham - han ER en 200 % lækker dreng :hjerte::hjerte: Sød, smuk, dygtig og sund - det bliver ikke bedre!

 

 

Taaaaark :oops:

 

Ja man bliver bare så glad når tingene går som man håber.... Intet kan bremse os nu hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de flotte ord :oops::oops::oops: :kys:

 

Og jeg siger sandelig også tak! Tak til dig for at give ham sådan et godt hjem og gøre alle mine drømme om hans fremtid, om lydighedprøver, udstillinger og alt det andet til virkelighed :-D

 

Jeg må sige at både du og ejerne af Koda's søskende, virkelig repræsentere mig opdræt på bedst vis, dét er jeg meget taknemmelig for!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de flotte ord :oops::oops::oops: :kys:

 

Og jeg siger sandelig også tak! Tak til dig for at give ham sådan et godt hjem og gøre alle mine drømme om hans fremtid, om lydighedprøver, udstillinger og alt det andet til virkelighed :-D

 

Jeg må sige at både du og ejerne af Koda's søskende, virkelig repræsentere mig opdræt på bedst vis, dét er jeg meget taknemmelig for!

 

Velbekomme dig og selv tak

 

Chiloudy's eliten :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...