Splinten, mor og mig Skrevet Maj 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 21, 2010 Hurra.... jeg elsker sommer! Tog tidligt hjem fra arbejde og ud i det blå Alt, alt for mange myg nede ved søen dog.... så det blev kun til et par timer dernede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Super hyggelige billeder, man bliver da helt i sommerhumør (hvis man ikke var det i forvejen) skønne hunde i øvrigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Dejlige, dejlige billeder... Og sikke nogen smukke våde hunde :hjerte: Hvornår er det Kimmi skal lærer Pajko at svømme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Dejlige, dejlige billeder... Og sikke nogen smukke våde hunde :hjerte: Hvornår er det Kimmi skal lærer Pajko at svømme? Så snart han vil Det går dog ikke så godt med at få lokket de to andre helt ud og svømme... så der er ingen garantier! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Så snart han vil Det går dog ikke så godt med at få lokket de to andre helt ud og svømme... så der er ingen garantier! Pajko er altid frisk.. Han vil gerne med så langt ud som jeg går, så hvis Kimmi er sød følger han hende nok.. Hvornår har Kimmis menneske-mor tid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Årh nogle dejlige billeder! Man bliver da helt i sommerhumør:-D Og dejlige vapper:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Gode billeder, er vild med de sidste 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Gode billeder, er vild med de sidste 2 Ja - lækkert lys... meeeen lidt rigeligt "sorte" hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Pajko er altid frisk.. Han vil gerne med så langt ud som jeg går, så hvis Kimmi er sød følger han hende nok.. Hvornår har Kimmis menneske-mor tid? Hmmm... søndag, måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Hmmm... søndag, måske? Det lyder godt... Time and place? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 hvor skønt :hjerte: og ja det er da helt VILDT med insekter lige nu ved ikke hvor mange biller, edderkopper og myg jeg efterhånden har klasket :damn: Men ville dog ønske jeg kunne være udenfor længere en en time af gangen, uden at være smurt ind i faktor 80 :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Årh det ser hyggeligt ud! Og I blev ikke fanget af ond regn og torden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Årh det ser hyggeligt ud! Og I blev ikke fanget af ond regn og torden? Nej - lidt dryp tilbage på vej derud - på vej hjem fra job regnede det til gengæld fælt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Det lyder godt... Time and place? Har du bil? For så er Knudsø fin - der hvor vi plejer at køre hen er der aldrig nogen.... ellers Hårup Sande - men hvis vejret er fint er der nok ret mange mennesker :hmm: Kl. 15? Andre, der vil med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Har du bil? For så er Knudsø fin - der hvor vi plejer at køre hen er der aldrig nogen.... ellers Hårup Sande - men hvis vejret er fint er der nok ret mange mennesker :hmm: Kl. 15? Andre, der vil med? Mig mig mig! Eller vent.. jeg har ingen hunde hjemme. OG vist nok en aftale med ham der.. Nå. Nevermind theeen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Mig mig mig!Eller vent.. jeg har ingen hunde hjemme. OG vist nok en aftale med ham der.. Nå. Nevermind theeen Ham der må gerne komme med - og jeg har rigeligt hunde.... Kommer du på banen i morgen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Har du bil? For så er Knudsø fin - der hvor vi plejer at køre hen er der aldrig nogen.... ellers Hårup Sande - men hvis vejret er fint er der nok ret mange mennesker :hmm: Kl. 15? Andre, der vil med? Knudsø lyder fint med mig Og 15 er også super... Hvordan finder jeg det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Ham der må gerne komme med - og jeg har rigeligt hunde.... Kommer du på banen i morgen? Haha - jeg ser på det, hvis vejret er godt og alt det der.. Imorgen, det regner jeg med. . Også selvom jeg er gået i gang med at male soveværelse og burde blive færdig først.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Knudsø lyder fint med mig Og 15 er også super... Hvordan finder jeg det? Du kommer fra Silkeborg, ikke? Så kører du gennem Gl. Ry, ned mod Låsby-Ry vejen og ca. der er et P-skilt, hvor der står Knudsø på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Du kommer fra Silkeborg, ikke? Så kører du gennem Gl. Ry, ned mod Låsby-Ry vejen og ca. der er et P-skilt, hvor der står Knudsø på Det kan jeg godt... I tilfælde af at jeg farer vild (igen, igen) må jeg så få dit nummer i en PB? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 åh det lyder ellers hygge - og deeeejlige billeder.... men vi skal i sommerhus :banan: så i må hygge jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Maj 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2010 Åhhh Cooper ville elske at komme ud at svømme med de tøser der i morgen, men jeg skal arbejde ( I Ry :blink:) Ellers ville vi da gerne have svømmet med jer, eller Cooper ihvertfald Det er nogle rigtig flotte billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Åhhh Cooper ville elske at komme ud at svømme med de tøser der i morgen, men jeg skal arbejde ( I Ry :blink:) Ellers ville vi da gerne have svømmet med jer, eller Cooper ihvertfald Det er nogle rigtig flotte billeder Det er først søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Søndag er jeg på Fyn, men er ikke selv-kørende, og havde der ellers ikke været så langt, så var jeg kommet forbi med Luna:-D Det må blive en anden gang:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 I kunne komme til Amager Strand i stedet for :engel: Lækre billeder! Vildt fedt sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts