Gæst Mette1107 Skrevet Maj 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2010 .... dette foder!! Turkey & Vegetable Kibble Adult Ingredients and analysis Ingredients: Turkey meal, pea starch, potato granules, tomato pomace, whole linseed, turkey fat, turkey gravy, peas, alfalfa, carrot, natural seaweed, chicory pulp, sodium chloride, calcium carbonate, D,L-methionine, lysine hydrochloride, threonine, glucosamine (275mg/ kg added), chondroitin (225mg/kg added) Contains: Min. 26% turkey, min. 26% vegetables, min 0.3% JW+. Typical analysis: Protein 21%, oil 10.5%, ash 7.5%, fibre 4.8% omega-3 fatty acids 1.0%, omega-6 fatty acids 1.8% Available in 1.5kg and 10kg. Coco har fået det først som godbidder og nu fuldt ud som foder de sidste 14 dage. Og hun ÆÆÆLSKER det !! Må indrømme at det dufter vildt lækkert !! Hendes afførring er super fin og hun har tabt et halvt kilo mere og vejer nu 27,5 kilo :klap: - dygtig vovse! I går var vi oppe og gå tur ved Dyndet ved Borup hvor hun badede og der mødte vi en gul labber hun legede med i halvanden time! Den var (meget atypisk for en labber) ikke særlig madglad og de måtte blande leverpostej i hendes tørfoder for at få hende til at spise noget overhovedet ! De havde prøvet en masse forskelligt (vist billigt) foder... Så fik hun lov at smage lidt af Coco´s medbragte "frokost" (ovenstående) og var helt salig ! Hihi..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HelenaHalkjaer Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Hvor køber man det henne? - har en cocker spaniel tror du os det ville gå til den? :hmm::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Dygtig pige Coco:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Hvor køber man det henne? - har en cocker spaniel tror du os det ville gå til den? :hmm::banan: Hej Det er jo meget forskelligt fra hund til hund, men du kan jo altid starte med en lille pose Tror ikke man kan købe det i Danmark. Men bla. på www.zooplus.com Men jeg har fundet det billigst på K9 Capers Pet Care Pet Products Dog Walking Dog Food - har dog ikke prøvet at bestille derfra endnu, men gør jeg snart Det er ikke billigt foder, men heller ikke det dyreste.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Dygtig pige Coco:-D Jeps! Og det til trods for at damen i "Pandekagehuset" derude (Dyndet) stak hende en stor pandekage i går ! Det har Coco aldrig smagt før, så nu er pandekagedamen hendes nye bedste ven ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Jeps! Og det til trods for at damen i "Pandekagehuset" derude (Dyndet) stak hende en stor pandekage i går ! Det har Coco aldrig smagt før, så nu er pandekagedamen hendes nye bedste ven ! Orv vi vil oss på Dyndet.. altså ikke kun efter pandekager:mrgreen::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Orv vi vil oss på Dyndet.. altså ikke kun efter pandekager:mrgreen::lol: Må vi komme med? Da jeg gik i 7. og 8. klasse boede vi i Borup (min far var landbetjent), og vi var tit på Dyndet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Må vi komme med? Da jeg gik i 7. og 8. klasse boede vi i Borup (min far var landbetjent), og vi var tit på Dyndet. Ork ja da.. DET kun være hyggeligt:-D Jeg har været derude en enkel gang, men der var det en veninde, der kørte... Men Magda kan garanteret finde vej:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Ork ja da.. DET kun være hyggeligt:-D Jeg har været derude en enkel gang, men der var det en veninde, der kørte... Men Magda kan garanteret finde vej:-D Ja endelig :banan:!! Det ville være vildt hyggeligt! Og der er super dejligt og hundevenligt derude! Og når man har en hund der ellers æder tang og skaller så er det lige stedet :5up:! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Må vi komme med? Da jeg gik i 7. og 8. klasse boede vi i Borup (min far var landbetjent), og vi var tit på Dyndet. Ja da, hellere end gerne :banan: Men er Gørding ikke i Jylland ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Ja da, hellere end gerne :banan: Men er Gørding ikke i Jylland ? Jo jo det er helt over ved Esbjerg, så det bliver ikke lige med det samme. Jeg håber dog på at finde et sommerhus på Stevns-kanten i august-måned. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Jo jo det er helt over ved Esbjerg, så det bliver ikke lige med det samme. Jeg håber dog på at finde et sommerhus på Stevns-kanten i august-måned. Ej så må du love at sige til - så vi alle kan mødes ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Orv vi vil oss på Dyndet.. altså ikke kun efter pandekager:mrgreen::lol: Skal vi mødes derude en dag snart ? Jeg er vist endelig ved at være sluppet af med min ekstreme forkølelse :syg: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Skal vi mødes derude en dag snart ? Jeg er vist endelig ved at være sluppet af med min ekstreme forkølelse :syg: Ja det synes jeg da:-D Skal bare lige have min far til at komme hjem med bilen først:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Ja det synes jeg da:-D Skal bare lige have min far til at komme hjem med bilen først:mrgreen: OK :5up: Er han da ude at rejse eller noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 OK :5up: Er han da ude at rejse eller noget? Han er oppe og hjælpe min onkel med at flække brænde oppe "på landet". Min tante og onkel har sommerhus ved Sjællands Odde:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Han er oppe og hjælpe min onkel med at flække brænde oppe "på landet". Min tante og onkel har sommerhus ved Sjællands Odde:-D Det lyder da ellers dejligt - altså at have sommerhus ved Sjællands Odde! Ikke det med at flække brænde ! Du skriver bare til mig når du har køremulighed så finder vi ud af noget ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts