Hop til indhold

Hvor er jeg bange


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussie Aslan

ÅÅhh søde!! Du må slet ikke skrive sådan!! Jeg kan slet ikke holde ud hvis hun skal fejle noget "grimt"...

 

Jeg krydser alt hvad der krydses kan, og håber du skriver ligeså snart dyrlægen har fortalt dig at det ikke er kræft!

 

Møs lige musling fra os herhjemme..

 

P.S. Mikkel tror heller ikke på at hun fejler noget!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

Krydser alt der kan krydses.

 

Hvis det hjælper lidt på nerverne indtil dyrlægen har tid, så havde vores gamle kleiner münsterländer, en ligende knude.

Vi frygtede jo også det værste og var næsten sikre på det var kræft.

 

Men undersøgelser viste at det var en vandcyste, som åbenbart kan mindre rigtig, rigtig meget om kræftknuder.

De er heldigvis harmløse hvis de ikke vokser sig for store eller sidder et uheldigt sted!

 

Vores hund levede 2 år med den, (den sad i brystkassen) fordi vi ikke ville lade sådan en gammel tøs gennemgå en operation, og hun mærkede ikke noget til den før til aller sidst, hvor gigten tvang os til at sige farvel til hende.

 

Dyrlægen sagde at der her cyster er meget mere almindelige end kræft...

Så krydser fingre for det "bare" er en cyste :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Så har vi været nede og få taget en biopsi på hende. Vil få svar senere i dag. krydser simpelthen finger og tæer for at det er en fedtknude eller noget andet uskadeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

:x:'er hvad :x:'s kan :ae:

 

Lucki gik i flere år med en stor fast imobil talgknude på halen, den blev først drænet :badr: da han begyndte at slikke på den, så for at undgå at han fik hul på den, var det bedre at det blev gjort under kontrollerede forhold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Så har vi været nede og få taget en biopsi på hende. Vil få svar senere i dag. krydser simpelthen finger og tæer for at det er en fedtknude eller noget andet uskadeligt!

 

Vi krydser også alt hvad der overhovedet kan krydses her hjemme.

 

Har du fået svar?!

 

Ejjjj hvor jeg håber på gode nyheder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Æv, dyrlægen har stadig ikke ringet :cry:

 

Jeg har siddet på stikker hele eftermiddag. Hader ventetid, ialt fald når det er noget man frygter.

Æv, det er også træls, man sidder jo som på nåle - kan du kke prøve selv at ringe til dyrlægen ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hvalpene skulle vaccineres i dag, så da jeg var der nede spurgte jeg til Emmys prøve - og må indrømme jeg kom til at tyde af lettelse: Alle de udtagende celler var fedt celler:banan:

 

Dyrlægen sagde dog at det ikke var en garanti for at alt var normalt i hele knuden, så hun skal undersøges reglmæssigt, men lige nu kan jeg lette lidt op og glemme tanken om at min dejlige musling måske var alvorlig syg :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...