Hop til indhold

Border Banden + Pajko på tur

Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Wauv - gode billeder! Dygtig til at tage billeder af de sort/hvide! Og helt vildt god til at kende forskel på dem :5up:

Tak for en rigtig hyggelig tur!

Tak :oops::-D

Det med at kende forskel handler vist mest om, at huske hvilke halsbånd de havde på hver især... Ej, Kimmi er nem at kende, men kan have lidt problemer med de to andre :genert:

Selv tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh... :lun:

Det er vildt skægt at observere deres kropssprog/ samspillet. Der er godt nok knald på. :mrgreen:

Du har ingen idé om hvor meget knald der er på de tøser :shock:

Tror jeg har slettet mere end halvdelen af de billeder jeg tog af dem, fordi det bare blev sorte klatter - så meget fart er der på dem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Møder jævnligt en anden borderbande på 4 stk i skoven... og jo sådan en flok lopper er jo her der og alle vejne! :lol:

Men synes ikke de er så anmasende overfor min lille usikre tæve dog. Hun stiller sig gerne på bagbenene og 'bokser' lidt med dem. Måske er det en borderting? :hmm:

Er jo ved at bearbejde manden til at vi skal have en kooiker næste gang. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :oops::-D

Det med at kende forskel handler vist mest om, at huske hvilke halsbånd de havde på hver især... Ej, Kimmi er nem at kende, men kan have lidt problemer med de to andre :genert:

Selv tak :mrgreen:

He he - men så er du stadig så meget hurtigere end mange andre :mrgreen:

Og ja - Kimmi er man sjældent i tvivl om, hun er bare i en helt særlig "mere manisk og sindssyg end andre Border Collier" liga :roll::mrgreen: Måske det er derfor jeg er så glad for hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Møder jævnligt en anden borderbande på 4 stk i skoven... og jo sådan en flok lopper er jo her der og alle vejne! :lol:

Men synes ikke de er så anmasende overfor min lille usikre tæve dog. Hun stiller sig gerne på bagbenene og 'bokser' lidt med dem. Måske er det en borderting? :hmm:

Her er der stort set kun Vilya, der er sådan lidt "lige på og hårdt" når det kommer til andre hunde - kommer dog an på, hvilke hunde. De to andre skal lige se dem lidt an.... overfor hinanden er det noget heeeeelt andet :mrgreen:

Kooikere er skønne, skønne hunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror måske det er en border-ting. Synes heller ikke tøserne er anmassende, hurtige ja, men de passer sig selv. Pajko skal gøre sig meget til før han få opmærksomhed :lol:

Kooikere er også super dejlige :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he - men så er du stadig så meget hurtigere end mange andre :mrgreen:

Og ja - Kimmi er man sjældent i tvivl om, hun er bare i en helt særlig "mere manisk og sindssyg end andre Border Collier" liga :roll::mrgreen: Måske det er derfor jeg er så glad for hende :lun:

Hun har også en meget anderledes aftegning i hovedet og så larmer hun betydeligt mere end de to andre :lol: Men dejlig, det er hun :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites