Ida_Asta Skrevet Maj 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2010 Lidt billedspam fra dagens tur med border collierne til Knudsø Kimmi Vilya Vampyrhunden Du kan ikke fange mig Min hund svømmer :klap: Splint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Smukke hunde hele bundtet. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 super gode billeder det ser ud til at i havde en fantastisk tur :banan::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 4 lækre ænder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 super gode billeder det ser ud til at i havde en fantastisk tur :banan::klap: Det var super hyggeligt og min hund er færdig nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Love, love, love I like alot:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Wauv - gode billeder! Dygtig til at tage billeder af de sort/hvide! Og helt vildt god til at kende forskel på dem :5up: Tak for en rigtig hyggelig tur! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Årh... Det er vildt skægt at observere deres kropssprog/ samspillet. Der er godt nok knald på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Wauv - gode billeder! Dygtig til at tage billeder af de sort/hvide! Og helt vildt god til at kende forskel på dem :5up: Tak for en rigtig hyggelig tur! Tak Det med at kende forskel handler vist mest om, at huske hvilke halsbånd de havde på hver især... Ej, Kimmi er nem at kende, men kan have lidt problemer med de to andre Selv tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Årh... Det er vildt skægt at observere deres kropssprog/ samspillet. Der er godt nok knald på. Du har ingen idé om hvor meget knald der er på de tøser Tror jeg har slettet mere end halvdelen af de billeder jeg tog af dem, fordi det bare blev sorte klatter - så meget fart er der på dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 åårh sikke en hygge tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Dejlige billeder. Ser ud til at være ren hygge:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 åårh sikke en hygge tur Jep :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Møder jævnligt en anden borderbande på 4 stk i skoven... og jo sådan en flok lopper er jo her der og alle vejne! Men synes ikke de er så anmasende overfor min lille usikre tæve dog. Hun stiller sig gerne på bagbenene og 'bokser' lidt med dem. Måske er det en borderting? :hmm: Er jo ved at bearbejde manden til at vi skal have en kooiker næste gang. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Tak Det med at kende forskel handler vist mest om, at huske hvilke halsbånd de havde på hver især... Ej, Kimmi er nem at kende, men kan have lidt problemer med de to andre Selv tak He he - men så er du stadig så meget hurtigere end mange andre Og ja - Kimmi er man sjældent i tvivl om, hun er bare i en helt særlig "mere manisk og sindssyg end andre Border Collier" liga Måske det er derfor jeg er så glad for hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 nuuurh, hvor er Pajko fiin ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Møder jævnligt en anden borderbande på 4 stk i skoven... og jo sådan en flok lopper er jo her der og alle vejne! Men synes ikke de er så anmasende overfor min lille usikre tæve dog. Hun stiller sig gerne på bagbenene og 'bokser' lidt med dem. Måske er det en borderting? :hmm: Er jo ved at bearbejde manden til at vi skal have en kooiker næste gang. :slem: Her er der stort set kun Vilya, der er sådan lidt "lige på og hårdt" når det kommer til andre hunde - kommer dog an på, hvilke hunde. De to andre skal lige se dem lidt an.... overfor hinanden er det noget heeeeelt andet Kooikere er skønne, skønne hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Møder jævnligt en anden borderbande på 4 stk i skoven... og jo sådan en flok lopper er jo her der og alle vejne! Men synes ikke de er så anmasende overfor min lille usikre tæve dog. Hun stiller sig gerne på bagbenene og 'bokser' lidt med dem. Måske er det en borderting? :hmm: Er jo ved at bearbejde manden til at vi skal have en kooiker næste gang. :slem: Tror måske det er en border-ting. Synes heller ikke tøserne er anmassende, hurtige ja, men de passer sig selv. Pajko skal gøre sig meget til før han få opmærksomhed Kooikere er også super dejlige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 He he - men så er du stadig så meget hurtigere end mange andre Og ja - Kimmi er man sjældent i tvivl om, hun er bare i en helt særlig "mere manisk og sindssyg end andre Border Collier" liga Måske det er derfor jeg er så glad for hende Hun har også en meget anderledes aftegning i hovedet og så larmer hun betydeligt mere end de to andre Men dejlig, det er hun Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2010 Åååhr, hvor er de altså bare for lækre og dejlige alle fire! Og kæft, du er god til at tage billeder! Er kun liiiidt misundelig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 I ser godt nok ud til at have haft en dejlig tur, skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::lun::lun: - Fineste billede af Ville.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Dejlige hunde alle fire og flotte billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts