Gæst Buddha Skrevet Maj 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 24, 2010 Hunde over det hele Bunke på Darwin... Indtil Darwin lige giver en pote i nosserne Bodyshots Darwin ligger lige og får sig en lille tår vand Headshots Kærester :hjerte: Ups shots Kimmi Læg mærke til overlæben Fedt billede - hvis der ikke lige havde været en hale eller et hånd i vejen Pas på - der kommer et isbjerg bag dig! Og Samson gør klar til at tage hjem igen Disse billeder og flere til ligger her: motor > Hvals Kirke Tak for i dag! TÆNK at jeg ikke opdagede at kagen stod fremme..... tænk engang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 1000 tak for de gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Åhr, dejlige billeder Hvor det ærger mig, at jeg ikke var med! Der er jo blevet så fiiint i skoven nu :hjerte: Og det ser godt nok ud til, atder er blevet hygget! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Tak for billeder! :banan: Din seje dame :kys::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Ser ud til at I havde en dejlig dag. Hvor mange hunde var der i alt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Som altid er det nogle rigtig gode billeder :klap:Billeder fra et hundetræf giver vel nok en fornemmelse af fryd og gammen. De var bare kære de små hvalpe. Der er noget varmende over det når man ser sådan et par hvalpe som Bailey og Darvin tumle rundt :hjerte: Man kommer helt til at glemme alle tossestregerne, hvor man er parat til at kvæle dem Tak til alle for en god dag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Wauw nogle gode billeder, ja der blev da vist snakket hundsk og hygget igennem hos dem alle - selv gamle-Bamse hyggede sig sku da, når altså ikke de dersens hvalpe legede liiige oven i ham :blink: ....og fedt billede af Julius-rastafari-hår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Ser ud til at I havde en dejlig dag. Hvor mange hunde var der i alt? Jeg fik lige talt frem til 16, + gæster vi mødte på vejen, men blev så i tvivl om jeg har glemt nogen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Ser ud til at I havde en dejlig dag. Hvor mange hunde var der i alt? Jeg ved det faktisk ikke, men mange. Sådan 12-15 stykker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Disse billeder og flere til ligger her: motor > Hvals Kirke PS, man kan vist klikke en eller 2 gange på billedet inde på linket, så kan man højreklikke og gemme det på egen computer. Prøvede ellers at reparere lidt på for lyst / for mørkt inden jeg lagde dem op, men det synes jeg bluemelon har taget væk igen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam-bi Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Hej alle 1000 tak for et mega hygge træf. Og super med lidt foto fra en gog dag. Ja så var der jo også dejlig kage at takke for. Håber vi alle ses igen til nyt træf snart :5up: Mvh og vov Bo, Lilo og Samba. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Yay, sikke nogle skønne billeder. Hvor ser de ud til at hygge sig, alle hundende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Super gode billeder :5up: Jeg får det til 16 hunde, og så mødte vi en masse andre derinde også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Jeg opgav at tage billeder. Izzy var klar til et par omgange til, ca 10 min efter vi kom hjem. Er ved at lægge de forfærdelige billeder det blev til, på nettet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Jeg opgav at tage billeder. Izzy var klar til et par omgange til, ca 10 min efter vi kom hjem. Er ved at lægge de forfærdelige billeder det blev til, på nettet. Jeg vil se, jeg vil se :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam-bi Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Jeg opgav at tage billeder. Izzy var klar til et par omgange til, ca 10 min efter vi kom hjem. Er ved at lægge de forfærdelige billeder det blev til, på nettet. Hej Her må jeg holde med chaddin, jeg vil også se :klap: Mvh og vov Bo Lilo og Samba. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aarosin Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 tak for nogle fine billeder... næste gang må jeg tage konen med til at tage sig lidt af Bailey, så kan jeg spænde kameratasken og alt mit foto grej på ryggen og tage lidt billeder... // aarosin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aarosin Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Hej Her må jeg holde med chaddin, jeg vil også se :klap: Mvh og vov Bo Lilo og Samba. Me 2... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Orv det var da noget af et træf. Dejlige billeder.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Jeg opgav at tage billeder. Izzy var klar til et par omgange til, ca 10 min efter vi kom hjem. Er ved at lægge de forfærdelige billeder det blev til, på nettet. Vil osse se! ....og var DU der??! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Vil osse se! ....og var DU der??! Du har da i hvert fald taget billeder af hendes fine Breton Hun var i blå jakke og mørkt hår :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Du har da i hvert fald taget billeder af hendes fine Breton Hun var i blå jakke og mørkt hår :blink: :oops: nårhja selvfølgelig..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 :oops: nårhja selvfølgelig..... Bliver helt i tvivl om hvorvidt DU overhovedet var tilstede ved træffet... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Bliver helt i tvivl om hvorvidt DU overhovedet var tilstede ved træffet... :blink: Ja jeg tror faktisk også jeg er i den forkerte tråd, tror jeg var til træf i en anden skov :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts