Lille Louie Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Ja jeg tror faktisk også jeg er i den forkerte tråd, tror jeg var til træf i en anden skov :hmm: Ja, du var åbenbart i Hvalsø Kirke, mens de andre var i Kirke Hvalsø... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2010 Ja, du var åbenbart i Hvalsø Kirke, mens de andre var i Kirke Hvalsø... Ja og Motor og Samson syntes det var så dejligt at synge sammen med kirkeklokkerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Maj 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2010 Som lovet.. i bad selv om det:lol: De er virkeligt dårlige perspektivet er forkert og billederne er slørede:genert: (man kan lære meget af Buddha:-D) Uber_ugly_pictures Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam-bi Besvaret Maj 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2010 Som lovet.. i bad selv om det:lol: De er virkeligt dårlige perspektivet er forkert og billederne er slørede:genert: (man kan lære meget af Buddha:-D) Uber_ugly_pictures Hej Nu er du ikke fair over dig selv, dine fotos er ikke så dårlige som du siger. Og dit udstyr er jo ikke lige så godt som Buddhas Canon eos vel Hvis du ikke selv er tilfreds må du øve dig lidt mere til næste træf. Mvh og vov Bo, Lilo og Samba. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Som lovet.. i bad selv om det:lol: De er virkeligt dårlige perspektivet er forkert og billederne er slørede:genert: (man kan lære meget af Buddha:-D) Uber_ugly_pictures Nej man kan lære meget af Rene og Jeanette! Hallo de er da fine, kan du så komme op på selvværdshesten! Haha jeg er vild med billedet af Motor, han ligner virkelig en stor, hvid, tyk orm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Som lovet.. i bad selv om det:lol: De er virkeligt dårlige perspektivet er forkert og billederne er slørede:genert: (man kan lære meget af Buddha:-D) Uber_ugly_pictures Hvorfor kan jeg ikke komme ind på det link Jeg vil også se billeder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Nej man kan lære meget af Rene og Jeanette! Hallo de er da fine, kan du så komme op på selvværdshesten! Haha jeg er vild med billedet af Motor, han ligner virkelig en stor, hvid, tyk orm Haha, du er også selv på - totalt paparazzi! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Hvorfor kan jeg ikke komme ind på det link Jeg vil også se billeder :banan: Fordi det er hemmeligt for dig Haha, du er også selv på - totalt paparazzi! Uups.... paparazzi regel nr. 1: Bliv aldrig opdaget :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Fordi det er hemmeligt for dig Uups.... paparazzi regel nr. 1: Bliv aldrig opdaget :hmm: Nu har jeg set dem :bigsmile: Jeg opgav at tage billeder. Izzy var klar til et par omgange til, ca 10 min efter vi kom hjem. Er ved at lægge de forfærdelige billeder det blev til, på nettet. Hvad er der med dig :hmm:De er da slet ikke dårlige :5up: Du skulle se dem jeg får taget på træf. Det er helt bevidst, at jeg altid tager mange billeder, når det er, for så kan jeg vælge de få gode billeder der er og delete resten. At tage mange gode billeder efter hinanden kræver: 1: masser af øvelse (så du tager bare billeder igen ved næste træf) 2: Godt kamera (køb et spejlreflekskamera med god linse) 3: være parat, og hurtig, med fingeren på aftrækkeren i det rette øjeblik (kræver dyb paparassi konsentration og masser af held) 4: Et godt program, der kan fjerne den overskydende baggrund, så kun det egentlige motiv står tilbage 5: et lettere motiv end legende børn og hunde Er helt vild med det sidste billed af Izzi og Louie. Det får en helt anden side frem i Louie. Jeg havde i hvertfald ikke gættet på Pudel i første forsøg, hvis jeg skulle gætte en race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Jeg ville ikke tage mit spejlrefleks med i skovven med så mange hund (derfor kompakt kamera) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Nu har jeg set dem :bigsmile: Hvad er der med dig :hmm:De er da slet ikke dårlige :5up: Du skulle se dem jeg får taget på træf. Det er helt bevidst, at jeg altid tager mange billeder, når det er, for så kan jeg vælge de få gode billeder der er og delete resten. At tage mange gode billeder efter hinanden kræver: 1: masser af øvelse (så du tager bare billeder igen ved næste træf) 2: Godt kamera (køb et spejlreflekskamera med god linse) 3: være parat, og hurtig, med fingeren på aftrækkeren i det rette øjeblik (kræver dyb paparassi konsentration og masser af held) 4: Et godt program, der kan fjerne den overskydende baggrund, så kun det egentlige motiv står tilbage 5: et lettere motiv end legende børn og hunde Er helt vild med det sidste billed af Izzi og Louie. Det får en helt anden side frem i Louie. Jeg havde i hvertfald ikke gættet på Pudel i første forsøg, hvis jeg skulle gætte en race Lige til det med kameraet, nej det kræver ikke hverken dyrt eller spejlreflejks, jeg har taget mange gode med mit gamle digital kamera, som bestemt ikke er noget vidunder - men derimod kræver det lys, lys og atter lys. Jo mere lys (solskin) der er, jo renere bliver kvaliteten. Men amen til billedredigerings programmer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aarosin Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Lige til det med kameraet, nej det kræver ikke hverken dyrt eller spejlreflejks, jeg har taget mange gode med mit gamle digital kamera, som bestemt ikke er noget vidunder - men derimod kræver det lys, lys og atter lys. Jo mere lys (solskin) der er, jo renere bliver kvaliteten. Men amen til billedredigerings programmer :5up: Hey... Ja, man kan sagtens bruge et lomme kamera - hvis der er lys nok!! Jeg tager selv en del billeder og har en del udstyr (Nikon D90 og D300S med div. objektiver) Noget af det sværeste at tage billeder er ting i bevægelse, specielt i halvdårligt lys som der som oftest er i skoven. Jeg vil meget gerne hjælpe med nogen guidelines til indstillinger osv., men det kræver det er et kamera hvor alt kan stilles manuelt, som regel kun spejlrefleks. hvis der er stemning for det kunne vi evt. lave et hunde/kamera træf mvh Daniel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Hey... Ja, man kan sagtens bruge et lomme kamera - hvis der er lys nok!! Jeg tager selv en del billeder og har en del udstyr (Nikon D90 og D300S med div. objektiver) Noget af det sværeste at tage billeder er ting i bevægelse, specielt i halvdårligt lys som der som oftest er i skoven. Jeg vil meget gerne hjælpe med nogen guidelines til indstillinger osv., men det kræver det er et kamera hvor alt kan stilles manuelt, som regel kun spejlrefleks. hvis der er stemning for det kunne vi evt. lave et hunde/kamera træf mvh Daniel Det vil jeeeeeeg med til :banan: Kunne så godt tænke mig at få nogle pros til at belære mig lidt, for fatter hat af mit spejlreflekskamera Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Mit spejlreflekskamera er fra den gang, man købte film på rulle og min søsters kompaktkamera har jeg stadig svært ved at få til at tage billeder, når jeg gerne vil have at den gør det Men Fine billeder Buddha, hvor i alverden laver I brændende barikader ? Alle taler om, de gerne vil til det næste træf, så nu starter jeg en tråd om det under "træf" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Mit spejlreflekskamera er fra den gang, man købte film på rulle og min søsters kompaktkamera har jeg stadig svært ved at få til at tage billeder, når jeg gerne vil have at den gør det Men Fine billeder Buddha, hvor i alverden laver I brændende barikader ? Alle taler om, de gerne vil til det næste træf, så nu starter jeg en tråd om det under "træf" Tænkte slet ikke på der var ild, synes bare billedet er så rent. Jeg lavede ikke bål, men foran fristaden. Det var vist dengang de rev ungdomshuset ned, may she be doing bad stuff i heaven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Tænkte slet ikke på der var ild, synes bare billedet er så rent.Jeg lavede ikke bål, men foran fristaden. Det var vist dengang de rev ungdomshuset ned, may she be doing bad stuff i heaven Til hun genopstår i fuld flor i Nord Vest :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts