Hop til indhold

Hvalsø Kirke kæmpetræf

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Bam-bi
Som lovet.. i bad selv om det:lol:

De er virkeligt dårlige perspektivet er forkert og billederne er slørede:genert:

(man kan lære meget af Buddha:-D)

Uber_ugly_pictures

Hej :vinken:

Nu er du ikke fair over dig selv, dine fotos er ikke så

dårlige som du siger.

Og dit udstyr er jo ikke lige så godt som Buddhas Canon eos vel :vedikke:

Hvis du ikke selv er tilfreds må du øve dig lidt mere til næste træf.

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

De er virkeligt dårlige perspektivet er forkert og billederne er slørede:genert:

Uber_ugly_pictures

Nej man kan lære meget af Rene og Jeanette!

Hallo de er da fine, kan du så komme op på selvværdshesten! Haha jeg er vild med billedet af Motor, han ligner virkelig en stor, hvid, tyk orm :mrgreen::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Uber_ugly_pictures

Hvorfor kan jeg ikke komme ind på det link :confused:

Jeg vil også se billeder :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvorfor kan jeg ikke komme ind på det link :confused:

Jeg vil også se billeder :banan:

Fordi det er hemmeligt for dig :mrgreen:

Haha, du er også selv på - totalt paparazzi!

Uups.... paparazzi regel nr. 1: Bliv aldrig opdaget :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Fordi det er hemmeligt for dig :mrgreen:

Uups.... paparazzi regel nr. 1: Bliv aldrig opdaget :hmm:

Nu har jeg set dem :bigsmile:

Jeg opgav at tage billeder.:mrgreen:

Izzy var klar til et par omgange til, ca 10 min efter vi kom hjem. :genert:

Er ved at lægge de forfærdelige billeder det blev til, på nettet.:oops:

Hvad er der med dig :hmm:De er da slet ikke dårlige :5up: Du skulle se dem jeg får taget på træf. Det er helt bevidst, at jeg altid tager mange billeder, når det er, for så kan jeg vælge de få gode billeder der er og delete resten. At tage mange gode billeder efter hinanden kræver: 1: masser af øvelse (så du tager bare billeder igen ved næste træf) 2: Godt kamera (køb et spejlreflekskamera med god linse) 3: være parat, og hurtig, med fingeren på aftrækkeren i det rette øjeblik (kræver dyb paparassi konsentration og masser af held) 4: Et godt program, der kan fjerne den overskydende baggrund, så kun det egentlige motiv står tilbage 5: et lettere motiv end legende børn og hunde :mrgreen:

Er helt vild med det sidste billed af Izzi og Louie. Det får en helt anden side frem i Louie. Jeg havde i hvertfald ikke gættet på Pudel i første forsøg, hvis jeg skulle gætte en race :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Nu har jeg set dem :bigsmile:

Hvad er der med dig :hmm:De er da slet ikke dårlige :5up: Du skulle se dem jeg får taget på træf. Det er helt bevidst, at jeg altid tager mange billeder, når det er, for så kan jeg vælge de få gode billeder der er og delete resten. At tage mange gode billeder efter hinanden kræver: 1: masser af øvelse (så du tager bare billeder igen ved næste træf) 2: Godt kamera (køb et spejlreflekskamera med god linse) 3: være parat, og hurtig, med fingeren på aftrækkeren i det rette øjeblik (kræver dyb paparassi konsentration og masser af held) 4: Et godt program, der kan fjerne den overskydende baggrund, så kun det egentlige motiv står tilbage 5: et lettere motiv end legende børn og hunde :mrgreen:

Er helt vild med det sidste billed af Izzi og Louie. Det får en helt anden side frem i Louie. Jeg havde i hvertfald ikke gættet på Pudel i første forsøg, hvis jeg skulle gætte en race :genert:

Lige til det med kameraet, nej det kræver ikke hverken dyrt eller spejlreflejks, jeg har taget mange gode med mit gamle digital kamera, som bestemt ikke er noget vidunder - men derimod kræver det lys, lys og atter lys. Jo mere lys (solskin) der er, jo renere bliver kvaliteten.

2672104194_ff0ac2097c.jpg

2672063632_4631bbe2ce.jpg

2671277791_018191189f.jpg

2671081847_19941dfd81.jpg

2674178192_9a31367a65.jpg

2672131476_b5da90062e.jpg

Men amen til billedredigerings programmer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst aarosin
Lige til det med kameraet, nej det kræver ikke hverken dyrt eller spejlreflejks, jeg har taget mange gode med mit gamle digital kamera, som bestemt ikke er noget vidunder - men derimod kræver det lys, lys og atter lys. Jo mere lys (solskin) der er, jo renere bliver kvaliteten.

2672104194_ff0ac2097c.jpg

2672063632_4631bbe2ce.jpg

2671277791_018191189f.jpg

2671081847_19941dfd81.jpg

2674178192_9a31367a65.jpg

2672131476_b5da90062e.jpg

Men amen til billedredigerings programmer :5up:

Hey...

Ja, man kan sagtens bruge et lomme kamera - hvis der er lys nok!!

Jeg tager selv en del billeder og har en del udstyr (Nikon D90 og D300S med div. objektiver)

Noget af det sværeste at tage billeder er ting i bevægelse, specielt i halvdårligt lys som der som oftest er i skoven.

Jeg vil meget gerne hjælpe med nogen guidelines til indstillinger osv., men det kræver det er et kamera hvor alt kan stilles manuelt, som regel kun spejlrefleks.

hvis der er stemning for det kunne vi evt. lave et hunde/kamera træf :-)

mvh

Daniel

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hey...

Ja, man kan sagtens bruge et lomme kamera - hvis der er lys nok!!

Jeg tager selv en del billeder og har en del udstyr (Nikon D90 og D300S med div. objektiver)

Noget af det sværeste at tage billeder er ting i bevægelse, specielt i halvdårligt lys som der som oftest er i skoven.

Jeg vil meget gerne hjælpe med nogen guidelines til indstillinger osv., men det kræver det er et kamera hvor alt kan stilles manuelt, som regel kun spejlrefleks.

hvis der er stemning for det kunne vi evt. lave et hunde/kamera træf :-)

mvh

Daniel

Det vil jeeeeeeg med til :banan: Kunne så godt tænke mig at få nogle pros til at belære mig lidt, for fatter hat af mit spejlreflekskamera :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Mit spejlreflekskamera er fra den gang, man købte film på rulle og min søsters kompaktkamera har jeg stadig svært ved at få til at tage billeder, når jeg gerne vil have at den gør det :genert: Men Fine billeder Buddha, hvor i alverden laver I brændende barikader ?

Alle taler om, de gerne vil til det næste træf, så nu starter jeg en tråd om det under "træf" :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Mit spejlreflekskamera er fra den gang, man købte film på rulle og min søsters kompaktkamera har jeg stadig svært ved at få til at tage billeder, når jeg gerne vil have at den gør det :genert: Men Fine billeder Buddha, hvor i alverden laver I brændende barikader ?

Alle taler om, de gerne vil til det næste træf, så nu starter jeg en tråd om det under "træf" :cool:

:mrgreen: Tænkte slet ikke på der var ild, synes bare billedet er så rent.

Jeg lavede ikke bål, men foran fristaden. Det var vist dengang de rev ungdomshuset ned, may she be doing bad stuff i heaven :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
:mrgreen: Tænkte slet ikke på der var ild, synes bare billedet er så rent.

Jeg lavede ikke bål, men foran fristaden. Det var vist dengang de rev ungdomshuset ned, may she be doing bad stuff i heaven :engel:

Til hun genopstår i fuld flor i Nord Vest :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites