Hop til indhold

Kan man snart blive overrasket mere..


Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren
Jeg tør ikke se billedet, kan jeg tåle at se det eller bør jeg bare lade være?

 

Kære Lonny, når sandheden fremvises på billeder, er det virkelighedsflugt

hvis man lukker øjnene, men den blinde bliver snydt når der ikke er lyd på, så er man jo heldigvis skånet for meget grufuldt, ikke!:damn::damn::damn::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Lonny, når sandheden fremvises på billeder, er det virkelighedsflugt

hvis man lukker øjnene, men den blinde bliver snydt når der ikke er lyd på, så er man jo heldigvis skånet for meget grufuldt, ikke!:damn::damn::damn::slem:

 

Jeg lukker øjnene for mange sandheder, hvis jeg skal leve et nogenlunde lykkeligt liv, så er det desværre nogen gange nødvendigt...

 

Tror godt, du kan tåle det... Det er en boxer, der bliver holdt oppe i nakkeskindet, mens ejeren går med den :cry:

 

Slemt nok, men ikke sådan noget vildt dramatisk og traumatiserende, forstås...

 

Nej, det kunne jeg godt tåle at se, men hold da kæft en idiot :evil:

 

Det minder mig om én jeg mødte på en træningsplads, han ville vise mig det nye trick hans hund havde lært, og det viste sig at den fandt sig i at han løftede den op fra jorden i skindet der sad på den skuldre.

 

Jeg spurgte ham så om han var helt sikker på at det ikke gjorde ondt, og det var tydeligt at se, at idet hunden ikke pev, så havde han slet ikke tænkt i de baner. Jeg så ham aldrig gøre det igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Det er det værste med internettet...

 

Man ser virkelig nogle ting, som man helst vil lukke øjnene for og blive i troen om ikke foregår.

 

En ting er hvad der foregår på billedet..... Noget helt andet er, hvordan jeg udfra det billede forestiller mig resten af den hunds liv :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det kunne jeg godt tåle at se, men hold da kæft en idiot :evil:

 

Det minder mig om én jeg mødte på en træningsplads, han ville vise mig det nye trick hans hund havde lært, og det viste sig at den fandt sig i at han løftede den op fra jorden i skindet der sad på den skuldre.

 

Jeg spurgte ham så om han var helt sikker på at det ikke gjorde ondt, og det var tydeligt at se, at idet hunden ikke pev, så havde han slet ikke tænkt i de baner. Jeg så ham aldrig gøre det igen...

 

Hold da ferie, det var da noget af et "trick" at lære sin hund! :shock:

 

Synes selv, at det var rigeligt slemt, dengang jeg så en hundeejer tage sin gravhund op ved nakkeskindet, fordi den ikke skulle lege mere... Så hang den der, men ejeren stod og snakkede :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det værste med internettet...

 

Man ser virkelig nogle ting, som man helst vil lukke øjnene for og blive i troen om ikke foregår.

 

En ting er hvad der foregår på billedet..... Noget helt andet er, hvordan jeg udfra det billede forestiller mig resten af den hunds liv :megaked:

Lige præcis! Vi ved jo ikke hvad der foregår når døren er lukket - og det er næsten det værste, synes jeg.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Nej vel?

 

Kære damer, man skal helt sikkert være en af dem Brian tidligere Justits kaldte lømmel i samklang med politiet, for at forstå, hvordan alting hænger sammen, som perler om en smuk hals!:lun:

 

Uforståelige budskaber, skal damerne bare undgå, grubleri giver mavesår, og det er ikke noget jeg vil være skyld i!:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære damer, man skal helt sikkert være en af dem Brian tidligere Justits kaldte lømmel i samklang med politiet, for at forstå, hvordan alting hænger sammen, som perler om en smuk hals!:lun:

 

Uforståelige budskaber, skal damerne bare undgå, grubleri giver mavesår, og det er ikke noget jeg vil være skyld i!:vuf:

Men dit indlæg har jo intet med tråden at gøre? Og bare rolig, jeg spekulerer ikke så meget over det at jeg får mavesår ;-) undrede mig bare..
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Men dit indlæg har jo intet med tråden at gøre? Og bare rolig, jeg spekulerer ikke så meget over det at jeg får mavesår ;-) undrede mig bare..

 

Så er jeg mere rolig!:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bryder jeg mig ikke særlig meget om at folk bærer deres hunde på den måde, men når det så er sagt så kender vi jo ikke historien bag billedet..Fyren ligner jo ikke just en som lige kommer fra en skovtur. Hvsi nu hunden er rendt ud/hoppet over et hegn og er kommet op at slås med naboens hund, så fyren der bare har taget fat hvor han nu kunne komme til... uden at blive bidt..uden at tabe dynen som måske skjuler han ingen underbukser har på..uden at få givet slip på hunden...

Dem der har prævet at skille 2 hunde ad ved at man bare holder fast og ikke giver slip igen..At det så ikke er den mest hensigtmæssige måde at slæbe af med hunden på, kan vi da kun blive enige om... men igen, det er ldit ligesom med aviserne, hvor vi også altid kun hører den ene side af sagen (den side der sælger) og aldrig den anden

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

For mig at se, så ligner det da absolut hunden har halsbånd på ?

 

Kan slet ikke se hvad der kan retfærdigøre at man går sådan med hunden, uanset om den er stukket af eller har været i slagsmål, men det er så bare min mening !

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig at se, så ligner det da absolut hunden har halsbånd på ?

 

Kan slet ikke se hvad der kan retfærdigøre at man går sådan med hunden, uanset om den er stukket af eller har været i slagsmål, men det er så bare min mening !

Jeg sagde heller ikke det retfærdiggjorde det..Men at folk tit er meget hurtige til at dømme andre
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Åhh nej Therese, ikke spørge om sådan noget. e015.gif Det er sgu trivielt nok med alle de indlæg om hvor åndsvage alle autoriteter i DK er, uden at vi behøver be`om dem. :???:

 

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at alle her på HF har opdaget at jeg intet føler for autoriteter og myndigheder der behandler borgere der overholder landets love, dårligere end dem der overtræder de samme love!:fornaermet:

 

Men det er der jo andre der finder fuldt forsvarligt, det må jeg sande, men det ændrer ikke min mening, og min mening gentages igen og igen, sådan en plage er ustoppelig!:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...