Gæst Findus Skrevet Maj 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 25, 2010 I går valgte vi jo vores hvalp og bliver nødt til lige at smide nogle flere billeder ind af hende, så I kan se hvor skøn hun er.. Jeg er simpelthen helt forelsket Ih, hvor jeg glæder mig til den 22. juni :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Kan godt forstå du glæder dig - den lille "gule" pige er også min favorit fra det kuld ud fra billederne. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Hvor er hun skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 fantastisk lille skabning. Så kær!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Tak.. Jeg synes jo også at hun er helt fantastisk :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 næh, sikke en sød lille én Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Ja, hun ser godt nok nuser og dejlig krambar ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Sikke en kær hvalp :mrgreen: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Sikke en kær hvalp :mrgreen: Ja ikk, hun virker måske bekendt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 ÅÅÅÅÅÅÅRRRRR hun er kær kan godt forstå du er forelsket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Nåååååååårh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duffy = det mest passende navn ever :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2010 Ja ikk, hun virker måske bekendt :blink::hmm::hmm: jo men jeg kan ikke placere hende :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts