bernerazuro Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Buddha skrev: Nårh hvor hyggeligt at i har haft det hyggeligt Sindsygt tidligt findes ikke i mit univers, altså jeg står på ingen måde op før kl. 9. Vi skal lige cykle til hovedbanen, så vi kan nok være der kl. 10.30 eller 11? Og jaa billeder, Rikke! It is done Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Maj 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Buddha skrev: Haha er du sikker...? Det ok, så længe vi andre ikke står i vindretningen Hihi ja, og jeg kan gå noglelunde lige:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 bernerazuro skrev: It is done Har i givet hundene svampe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Buddha skrev: Har i givet hundene svampe? Tænker du på det geniale billede af Emma, med Møffe, der så fjoget ud i baggrunden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Maj 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Buddha skrev: Har i givet hundene svampe? Naaa, eller jeg ved ikk hvad der var i Rikkes pose hun sagde at det var levergodbidder:hmm: Så skulle du have set den tackling Møffe gav Emma, hun trillede over ryggen på ham, mens han stod op:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 bernerazuro skrev: Tænker du på det geniale billede af Emma, med Møffe, der så fjoget ud i baggrunden? Godbidsbilledet og så det sidste - Møffes tunge er jo 2 km lang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Agnete87 skrev: Naaa, eller jeg ved ikk hvad der var i Rikkes pose hun sagde at det var levergodbidder:hmm: Nej, nej, nej! Du misforstår jo det hele Levergodbidderne var dem, jeg så helt omme i ganen på Møffe til træning i tirsdag (forklaring: Møffe fik en godbid for veludført øvelse, hvorefter han forventningsfuldt kiggede op på mig med vidt åben mund i afventning for næste signal/godbid - hvorefter jeg kunne konstatere, at han har så travlt, at han sjældent får slugt godbidderne ordentligt og den pænt kan ses helt omme bagerst i ganen :stupid:) I dag var det kyllingehjerte Dem var Emmaen vidst ret vild med Citat Så skulle du have set den tackling Møffe gav Emma, hun trillede over ryggen på ham, mens han stod op:shock: Det så altså vildt ud Stakkels gamle Emma, men hun lod sig vist ikke mærke af det ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Buddha skrev: Godbidsbilledet og så det sidste - Møffes tunge er jo 2 km lang Åhr, visse vasse, Møffes tunge er da my lille Men totalt udtværet billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Maj 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 bernerazuro skrev: Nej, nej, nej! Du misforstår jo det hele Levergodbidderne var dem, jeg så helt omme i ganen på Møffe til træning i tirsdag (forklaring: Møffe fik en godbid for veludført øvelse, hvorefter han forventningsfuldt kiggede op på mig med vidt åben mund i afventning for næste signal/godbid - hvorefter jeg kunne konstatere, at han har så travlt, at han sjældent får slugt godbidderne ordentligt og den pænt kan ses helt omme bagerst i ganen :stupid:) I dag var det kyllingehjerte Dem var Emmaen vidst ret vild med Det så altså vildt ud Stakkels gamle Emma, men hun lod sig vist ikke mærke af det ) Hey lever, hjerte, hjerne, whatever lortet kan ædes, det syns Emma:blink: Nej hun plejer at sige til med lyd hvis der er noget hun ikke bryder sig om, tror bare hun har taget flyveturen som en på opleveren:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Agnete87 skrev: Hey lever, hjerte, hjerne, whatever lortet kan ædes, det syns Emma:blink: Hehe, tror Møffe hopper med på den vogn Citat Nej hun plejer at sige til med lyd hvis der er noget hun ikke bryder sig om, tror bare hun har taget flyveturen som en på opleveren:mrgreen: Kan være, det var, som rutchebaner er for os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Maj 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 bernerazuro skrev: Hehe, tror Møffe hopper med på den vogn Kan være, det var, som rutchebaner er for os hehe jeg ville gerne have givet penge for de tanker der røg igennem begge hundes hoveder, da det skete:confused::banan: Nå nu vil jeg hoppe til køjs, Emma er begyndt at snorke nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2010 Agnete87 skrev: hehe jeg ville gerne have givet penge for de tanker der røg igennem begge hundes hoveder, da det skete:confused::banan: Det ville jeg fandme også godt... Tror begge to var temmelig meget sådan, huh :klap: Citat Nå nu vil jeg hoppe til køjs, Emma er begyndt at snorke nu Sov godt! Hvor er jeg glad for, at Møffe ikke snorker Tilgengæld piver og bjæffer han så i søvne sådan nogenlunde temmelig ofte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Agnete87 skrev: I uge 26 er jeg på sydøerne, nærmere Møn, og de er der jo ikke så langt til dig og din kampdimmer:klap: ikke så langt :hmm: Afstand:110,6 kmRejsetid:1 tim 30 min Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 guanomo skrev: ikke så langt :hmm: Afstand:110,6 kmRejsetid:1 tim 30 min OG ??? - Agnethe har før kørt fra Thy til Ishøj for at gå tur med mig og Sookie :blink: 272 km, 4 timer og 32 minutter så du skal da ikke klage over den smule vej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Hva så ?? - var vi blevet enige om at mødes på Ishøj Strand søndag formiddag ?? - Jeg vil gerne hente Motor på Stationen, hvis i vil med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 FOX skrev: Hva så ?? - var vi blevet enige om at mødes på Ishøj Strand søndag formiddag ?? - Jeg vil gerne hente Motor på Stationen, hvis i vil med Jeees :5up: Klokken hvad? Fåk jeg glemte at købe kylling Ville have lavet lækker kylling til hund der skulle lære at køre i tog Nå hvad tid er det? Kl. 10:30 måske? Kan du ikke sende mig dit nummer, så kan jeg skrive når vi er i toget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Jeg er stadig helt klart på 10:30 på stationen eller stranden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Buddha skrev: Jeees :5up: Klokken hvad? Fåk jeg glemte at købe kylling Ville have lavet lækker kylling til hund der skulle lære at køre i tog Nå hvad tid er det? Kl. 10:30 måske? Kan du ikke sende mig dit nummer, så kan jeg skrive når vi er i toget? Jeg sender lige nr. til dig - og så kan du bare skrive når toget er kørt fra Hovedbanegården :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 bernerazuro skrev: Jeg er stadig helt klart på 10:30 på stationen eller stranden? Du kører bare på stranden så du er der ca. 10.30 - jeg henter Motor og Buddha :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 FOX skrev: Du kører bare på stranden så du er der ca. 10.30 - jeg henter Motor og Buddha :5up: Super - bare så jeg ikke stod på stranden kl. 10:30 og vi så skulle mødes kl. 10:45 og jeg tænkte hmmm, brændte de mig af? Ku' jeg dog ikke forestille mig om jer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 bernerazuro skrev: Super - bare så jeg ikke stod på stranden kl. 10:30 og vi så skulle mødes kl. 10:45 og jeg tænkte hmmm, brændte de mig af? Ku' jeg dog ikke forestille mig om jer :blink: Dig er jeg ikke så nervøs for :blink:Du har mit nummer og ved, hvor jeg bor, så hvis du bliver bange for at vi har brændt dig af, så ringer du bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 FOX skrev: Dig er jeg ikke så nervøs for :blink:Du har mit nummer og ved, hvor jeg bor, så hvis du bliver bange for at vi har brændt dig af, så ringer du bare Hmmm, hvor bliver Agnete egentlig af, meget apropos? Overvejer om jeg burde skrive til hende (nu jeg har hendes nummer). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 FOX skrev: Dig er jeg ikke så nervøs for :blink:Du har mit nummer og ved, hvor jeg bor, så hvis du bliver bange for at vi har brændt dig af, så ringer du bare Åh ja - og så ringer jeg ikke Jeg banker på - så jeg kan nuldre Alto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 bernerazuro skrev: Hmmm, hvor bliver Agnete egentlig af, meget apropos? Overvejer om jeg burde skrive til hende (nu jeg har hendes nummer). Agnete er på druk :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Buddha skrev: Agnete er på druk :blink: Nå ja, selvfølgelig :stupid: Det er også fordi jeg selv har været til fødselsdag og kom hjem for et par timer siden - så må andre jo også være kommet hjem, ikk :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts