martin Skrevet Maj 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2010 er der nogle her inde der ved hvor der er en skater eller slagterrier i nærheden af Hårlev da jeg gerne vil købe hele Kaninner/hjort/mm. jeg har fåndet et sted hvor 1Kg kannin koster 200 kr og det syntes jeg er for dyrt !!!! hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 FROSSET KANINKØD 1 KG Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 FROSSET KANINKØD 1 KG Den er desværre i Vejle:cry: Men ja, jeg ville også gerne have kanin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Tusind tak for linket. Jeg bor kun 30 min. kørsel fra vejle, så der skal jeg da ud at kigge en dag. Kan se de også har lam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Tusind tak for linket. Jeg bor kun 30 min. kørsel fra vejle, så der skal jeg da ud at kigge en dag. Kan se de også har lam Velbekomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bayou Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Du kunne prøve dem her Århus Slagtehus A/S - Velkommen et slagterhus kan som regle gøre det billiger en slagter butik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Du kunne prøve dem her Århus Slagtehus A/S - Velkommen et slagterhus kan som regle gøre det billiger en slagter butik. Men stadig meget langt fra Hårlev.. (Hvis det er den Hårlev her på Sjælland) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Det er da fuldstændig vanvittige priser, der kommer frem Jeg giver mellem 25 og 40 kr kiloet - det dyreste er, når det er unge dyr, men så er de også perfekte til vores eget middagsbord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Det er da fuldstændig vanvittige priser, der kommer frem Jeg giver mellem 25 og 40 kr kiloet - det dyreste er, når det er unge dyr, men så er de også perfekte til vores eget middagsbord Ja det er træls det skal være så dyrt:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Ja det er træls det skal være så dyrt:???: Ja... men var der ikke noget med at du skulle på Jyllandsvisit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Ja... men var der ikke noget med at du skulle på Jyllandsvisit Joow da:-D Så kan jeg lige lave storindkøb:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Joow da:-D Så kan jeg lige lave storindkøb:mrgreen: Jep! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst timpet Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Vores hund kaster altid op når den får kødben fra slagteren, så det er vi holdt op med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Vores hund kaster altid op når den får kødben fra slagteren, så det er vi holdt op med! Det vi går efter er også kød, ikke kun ben Min hund har været fodret med kød og ben (fra forskellige dyr) i små 5 år nu og hun trives:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bayou Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Men stadig meget langt fra Hårlev.. (Hvis det er den Hårlev her på Sjælland) :hmm:Hmm ja.. måske skulle Martin kom med et postnumre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Maj 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Men stadig meget langt fra Hårlev.. (Hvis det er den Hårlev her på Sjælland) det er det smiler Hårlev 4652 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts