Hop til indhold

Groas flyttetråd

Gryn
 Share

Recommended Posts

Flytningen gik gordt og Groa faldt hurtigt til. Dog var hun ked af det de første par dage når Jan tog på arbejde, men det gik over da hun opdagede han godt kunne finde os igen.

Vi har også haft besøg af dyrlægen, Groa åd to dræbersnegle som vi fandt i nogle blomster vi plantede i stenbedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser der dejligt ud - Groa ser også tilfreds ud. :-D

Jeg kan rigtig godt lide den klipning, hun har nu. :lun:

Tak.

Ja hun er godt tilfreds, førhen ville jeg ikke kunnet fotografere hende liggende, eller på andre måder afslappet. Der er sket SÅ meget på de tre uger vi har boet her. Venner og familie har også bemærket det.

Alle der bor her i foreningen ved hvem Groa er, hun har sørget for de ikke kunne undgå at hilse.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, sagde far, så kom hovedet på skrå med det samme.:-D

Ja det er lækre omgivelser, nu har vi boet her i 3 uger, skal ALDRIG i lejlighed mere.

Nårh hvor sød - det må I huske at få taget billeder af igen, for hun er godt nok super super nuttet.

Det lyder altså rigtig dejligt, hvor er jeg glad på jeres vegne - det er også bare vidunderligt at have sin egen indgang osv. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh hvor sød - det må I huske at få taget billeder af igen, for hun er godt nok super super nuttet.

Det lyder altså rigtig dejligt, hvor er jeg glad på jeres vegne - det er også bare vidunderligt at have sin egen indgang osv. :5up:

Tak :kys:

Skal nok prøve at tage flere billeder hvor hun har hovedet på skrå.

Link til indlæg
Del på andre sites