Hop til indhold

Møffe, Emma, Sookie og Motorbøllen


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Her er en hel del billeder :genert: Motor siger zzzz...

 

 

580097-T800600.jpg

580098-T800600.jpg

 

 

580104-T800600.jpg

 

580105-T800600.jpg

 

580106-T800600.jpg

 

580113-T800600.jpg

 

Fnisehunde

580121-T800600.jpg

580117-T800600.jpg

 

580147-T800600.jpg

 

 

 

580119-T800600.jpg

 

Kan i osse høre noget?

580120-T800600.jpg

 

 

LUGT MIG I NUMSEN MØØØØØFFE

580122-T800600.jpg

 

Krølle-tunge-Møffe :lol:

580123-T800600.jpg

580124-T800600.jpg

580125-T800600.jpg

580126-T800600.jpg

580127-T800600.jpg

580130-T800600.jpg

580134-T800600.jpg

580135-T800600.jpg

580136-T800600.jpg

 

 

Sookie kan lave skålen med tungen!

580140-T800600.jpg

 

Møffe prøver, men det er svært..

580141-T800600.jpg

 

Sookie forklarer hvad han gør forkert :mrgreen:

580145-T800600.jpg

 

Alle hanhunde elsker Emma, stakkels Emma :genert: Motor ville egentlig gerne bare bo med næsen i numsen på hende...

580144-T800600.jpg

 

580148-T800600.jpg

 

580151-T800600.jpg

 

 

Motor er sat på pause, Motors næse havde lige lidt for travlt :mrgreen: Motor elsker Emma :hjerte:

580153-T800600.jpg

 

 

Haha trafikminister Fox

580154-T800600.jpg

 

Freeeeeedoooooom

580155-T800600.jpg

 

Smager godt af kommende tynd mave

580156-T800600.jpg

 

Hey flyt dig, Motor, det MIN vandskål :mrgreen:

580157-T800600.jpg

 

580158-T800600.jpg

 

580160-T800600.jpg

 

Motor truer nogle mennesker der fjoller rundt på vandet med drager :evil:

580162-T800600.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap: fede billeder og suveræne gode kommentarer :5up:

 

Og tak for en super hyggelig formiddag :mrgreen: (selvom vejret blev ret trist og koldt til sidst)

 

Øhh er Motor vågen :blink: Sookie har sovet et par timer under tæppet hos far - så nu har hun lige lagt op til leg med ALto :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:klap::klap: fede billeder og suveræne gode kommentarer :5up:

 

Og tak for en super hyggelig formiddag :mrgreen: (selvom vejret blev ret trist og koldt til sidst)

 

Øhh er Motor vågen :blink: Sookie har sovet et par timer under tæppet hos far - så nu har hun lige lagt op til leg med ALto :mrgreen:

 

Han holdt sig skam vågen hele vejen hjem, stod stolt og rank og styrede cyklens gang. Han kunne lige mande sig op til at give Anders et kys.. og så gik han på hovedet i seng :lol:

Vi var osse ude i over 4 timer igår eftermiddags/aftes, hunden trænger så meget til ferie.

 

Tak for drop-on og drop-off, og ja tak for hyggelig formiddag :-D

 

Sikke Agnete stank af gammel sprut :mrgreen: Hov, måske var det dét de kunne lugte på Emma? Motor væltede en øl igår og drak det selvfølgelig, guuuud måske er han blevet alkoholiker :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe snorkede faktisk lidt lige før :shock:

 

Siden han kom hjem, er den eneste aktivitet han har præsteret: At gå med mor op i køkkenet, da hun skulle lave frokost. Og så, da hun var så styg at gå ned uden at give noget til ham, at flytte sig halvanden meter, så man kunne se ned ad trappen til hende :mrgreen: Og der ligger han endnu :lol:

 

Tusind tak for en dejlig dag! Og rigtig gode billeder, du har taget! Jeg kunne ikke finde ud af at indstille kameraet, så tog bare billeder i flæng uden at ændre noget - udover zoomen - måske også derfor at Motor-løbe-billedet er lidt, ehm, sammenfaldende :oops: Ved det ikke, men ja :mrgreen:

 

Men i hvert fald var det bare en dejlig dag, hvor man fik ondt i mundvigende af at grine :banan: Og super billed-kommentarer! Var flad af grin :klap: Jeps, Møffe og Motor ku' vist godt li' Emma idag (sjovt nok, for i torsdags var der ikke noget hurlumhej med Emma fra Møffes side :confused: jajada) - og Sookie hoppede jo med på vognen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Agnethe - skriv lige når du er nået sikkert hjem :blink: :lol:

 

Jeg er ret sikker på, at hun kørte i en rød Citroen lige bag mig de første 10min. (der, hvor jeg kørte ned ad den forkerte motorvej), så så langt, så godt :mrgreen: Det lignede i hvert fald hende, da jeg kørte ned ad en afkørsel til en tredje motorvej og hun passerede mig på den forrige :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på, at hun kørte i en rød Citroen lige bag mig de første 10min. (der, hvor jeg kørte ned ad den forkerte motorvej), så så langt, så godt :mrgreen: Det lignede i hvert fald hende, da jeg kørte ned ad en afkørsel til en tredje motorvej og hun passerede mig på den forrige :mrgreen:

 

Det var nu mere om hun kunne holde sig vågen helt til Nordjylland jeg tænkte på :blink: At dømme efter hendes "udseende" havde hun vist ikke sovet ret mange timer :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, Buddha, jeg fik taget et billede af Møffe, hvor han løb for fuld hammer. hele fronten var i hvert fald med på det, så hut jeg hvisker og syntes det så ok ud. Blev det nogenlunde? For så må du meget gerne sende det til mig :engel: Har ikke nogen gode fart over fæltet billeder med Møffe nemlig.

 

Og så må jeg lige spørge, om du har noget imod, hvis jeg lægger billederne af Møffe op på min hjemmeside? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Forresten, Buddha, jeg fik taget et billede af Møffe, hvor han løb for fuld hammer. hele fronten var i hvert fald med på det, så hut jeg hvisker og syntes det så ok ud. Blev det nogenlunde? For så må du meget gerne sende det til mig :engel: Har ikke nogen gode fart over fæltet billeder med Møffe nemlig.

 

Og så må jeg lige spørge, om du har noget imod, hvis jeg lægger billederne af Møffe op på min hjemmeside? :engel:

 

Du skal bare bruge billederne som du vil, det jo din hund :-D

Tror det blev lidt blurret, mener du dette:

581000-T800600.jpg

 

 

Har lagt flere billeder her:

motor > Ishj

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig lugte af sprut naiii:engel:

 

Men det var altså den rigtige motorvej vi kom på, det var ihvertfald den jeg ville have taget derud, men min hjerne ville åbenbart ikke huske vejen derud:oops:

 

Men tak for en hyggelig lidt blæsende formiddag/middag, jeg skal nok give lyd når jeg er i staden igen:klap: og så må FOX gerne bestille noget dejligt sommervejr, så vi rigtig kan komme ud og bade alle hunde og mennesker der nu skulle have de lyster:blink:

 

Vi fandt hjem, vi skulle af på jyllingevej, afkørslen efter Rikke var hoppet af mototvejen, men jeg vender først snuden mod det jydske imorgen, efter morgentrafikken...

 

Emma og mig måtte dog lige tage en time i eftermiddags, men vi blev vækket af Aiko og hans moar, der havde gået tur sammen med Emma igår aftes, hun ville bare sige at det var gået godt, hundene gik sammen som de havde kendt hinanden hele livet (og det er også sandt for Aikos vedkommende;-))...

 

Men tak for turen igen, og dejlige billeder:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare bruge billederne som du vil, det jo din hund :-D

Tror det blev lidt blurret, mener du dette:

581000-T800600.jpg

 

 

Har lagt flere billeder her:

motor > Ishj

 

Æv, nej, ikke det billede - og det er heller ikke i din mappe :o(

 

Man ser Møffe fra siden og han kommer ind fra venstre side af billedet. Det blev taget lidt før det billede, du har indsat her. Der var én der kaldte på en hund, alle hunde løb og jeg fik så kun taget billede Møffe :mrgreen:

 

Håber du kan finde det :genert:

 

Og tak, at jeg må bruge! :banan:

 

Mig lugte af sprut naiii:engel:

 

Men det var altså den rigtige motorvej vi kom på, det var ihvertfald den jeg ville have taget derud, men min hjerne ville åbenbart ikke huske vejen derud:oops:

 

Men tak for en hyggelig lidt blæsende formiddag/middag, jeg skal nok give lyd når jeg er i staden igen:klap: og så må FOX gerne bestille noget dejligt sommervejr, så vi rigtig kan komme ud og bade alle hunde og mennesker der nu skulle have de lyster:blink:

 

Vi fandt hjem, vi skulle af på jyllingevej, afkørslen efter Rikke var hoppet af mototvejen, men jeg vender først snuden mod det jydske imorgen, efter morgentrafikken...

 

Emma og mig måtte dog lige tage en time i eftermiddags, men vi blev vækket af Aiko og hans moar, der havde gået tur sammen med Emma igår aftes, hun ville bare sige at det var gået godt, hundene gik sammen som de havde kendt hinanden hele livet (og det er også sandt for Aikos vedkommende;-))...

 

Men tak for turen igen, og dejlige billeder:lun:

 

Jeg skulle have været på en anden motorvej - Roskildevej var lidt af en omvej, hehe. Skulle have taget den, hvor man kommer af på Avedøre Havnevej.

 

Og helt klart, bedre vejr næste gang! Lidt sol og varme ville ikke være skidt! Medmindre du spørger Møffe altså :lol:

 

Og tak for idag :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Æv, nej, ikke det billede - og det er heller ikke i din mappe :o(

 

Man ser Møffe fra siden og han kommer ind fra venstre side af billedet. Det blev taget lidt før det billede, du har indsat her. Der var én der kaldte på en hund, alle hunde løb og jeg fik så kun taget billede Møffe :mrgreen:

 

Håber du kan finde det :genert:

Det her?

[ATTACH]27377[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...