Hop til indhold

Forklaring søges


Hailey
 Share

Recommended Posts

Det "normale" man ser, er at hunde har større tendens til aggression når de er i line, end når de er fri.

 

Jeg er i en situation hvor det er stik modsat!

 

Hailey og Hogan er ikke specielt glade for hinandens selskab. Hvis de er adskilt af et dørgitter eller er i bur i bilen, og jeg ikke er i nærheden, så bliver der skulet og knurret i stor stil......

 

MEN!

 

Når en eller begge er i snor, så er der ingen problemer. De går side om side, snuser til de samme steder på samme tid, og spiser godbidder sammen.

 

De går så tæt at deres pels rører hinanden. Deres kropsholdning er totalt afslappede.

 

De kan sagtens ligge hos mig i sofaen, en på hver side.

 

Hvad er forklaringen på at de enes fint I SNOR, og ikke når de er fri?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde lignende oplevelse med mine stridende tæver... Jeg har ikke nogen forklaring på hvad dette skyldtes, men min personlige teori er at de følte at jeg fysisk havde 100% kontrol over situationen.

De få gange der var optræk til noget i snor, var det faktisk nok at jeg bare sagde "AHAH", hvilket det bestemt ikke var så snart de var løse. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde lignende oplevelse med mine stridende tæver... Jeg har ikke nogen forklaring på hvad dette skyldtes, men min personlige teori er at de følte at jeg fysisk havde 100% kontrol over situationen.

De få gange der var optræk til noget i snor, var det faktisk nok at jeg bare sagde "AHAH", hvilket det bestemt ikke var så snart de var løse. :vedikke:

Ok tak for buddet. Som sagt har der aldrig været optræk til noget i snor, så jeg må bare arbejde videre med snor på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...