Hailey Skrevet Maj 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2010 Det "normale" man ser, er at hunde har større tendens til aggression når de er i line, end når de er fri. Jeg er i en situation hvor det er stik modsat! Hailey og Hogan er ikke specielt glade for hinandens selskab. Hvis de er adskilt af et dørgitter eller er i bur i bilen, og jeg ikke er i nærheden, så bliver der skulet og knurret i stor stil...... MEN! Når en eller begge er i snor, så er der ingen problemer. De går side om side, snuser til de samme steder på samme tid, og spiser godbidder sammen. De går så tæt at deres pels rører hinanden. Deres kropsholdning er totalt afslappede. De kan sagtens ligge hos mig i sofaen, en på hver side. Hvad er forklaringen på at de enes fint I SNOR, og ikke når de er fri? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Måske de ved at du har den fysiske kontrol, og ikke tolererer at de "skaber sig" når de er hos dig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Maj 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Måske de ved at du har den fysiske kontrol, og ikke tolererer at de "skaber sig" når de er hos dig? Det tvivler jeg på. HVIS de bestemmer sig for at starte en slåskamp i snor, så kan jeg ikke skille dem ad alene. En anden ting er at de er AFSLAPPEDE i line. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Det var ellers så let og ligetil en forklaring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Jeg havde lignende oplevelse med mine stridende tæver... Jeg har ikke nogen forklaring på hvad dette skyldtes, men min personlige teori er at de følte at jeg fysisk havde 100% kontrol over situationen. De få gange der var optræk til noget i snor, var det faktisk nok at jeg bare sagde "AHAH", hvilket det bestemt ikke var så snart de var løse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Maj 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Jeg havde lignende oplevelse med mine stridende tæver... Jeg har ikke nogen forklaring på hvad dette skyldtes, men min personlige teori er at de følte at jeg fysisk havde 100% kontrol over situationen. De få gange der var optræk til noget i snor, var det faktisk nok at jeg bare sagde "AHAH", hvilket det bestemt ikke var så snart de var løse. Ok tak for buddet. Som sagt har der aldrig været optræk til noget i snor, så jeg må bare arbejde videre med snor på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts