Hop til indhold

Foderforedrag - Royal Canin

Dorte
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige modtaget en invitation til et foredrag om "ernæring, fodring og fodertyper", der som udgangspunkt lyder meget spændende.

Meeeen foredragsholderen er en dyrlæge fra RC.

Hvis jeg tager med, bliver det lidt bøvlet, da det er en træningsdag, hvor jeg i forvejen har travlt med at komme hjem og hente Liva for at nå til træning. Bagefter bliver jeg så nødt til at "smide" Liva af hjemme og så ud af døren igen, sådan lidt hu-hej-vilde-dyr-agtigt.

Mon jeg kan forvente, at det er et objektivt foredrag eller bare en reklame-aften for RC ???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Jeg har lige modtaget en invitation til et foredrag om "ernæring, fodring og fodertyper", der som udgangspunkt lyder meget spændende.

Meeeen foredragsholderen er en dyrlæge fra RC.

Hvis jeg tager med, bliver det lidt bøvlet, da det er en træningsdag, hvor jeg i forvejen har travlt med at komme hjem og hente Liva for at nå til træning. Bagefter bliver jeg så nødt til at "smide" Liva af hjemme og så ud af døren igen, sådan lidt hu-hej-vilde-dyr-agtigt.

Mon jeg kan forvente, at det er et objektivt foredrag eller bare en reklame-aften for RC ???

Har været til nogle stykker af dem ( min svigerinde er hos RC og afholder dem)

Der er selvfølgelig en del reklame for RC men også en del om ernæring hos hunde:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976

Jeg ville nok vælge et foredrag med en uvildig foredragsholder...

Jeg har selv været til Barf-foredrag med Allan fra Vetcur. Det handlede om ernæring af hunde og barf generelt. Ingen reklame for Vetcurs produkter. Kun hvis vi selv spurgte til det.

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites