Hop til indhold

Vrææææl, Miko skal have fjernet en klo!

Gæst Krainer
 Share

Recommended Posts

Gæst Krainer

Miko var alene hjemme en times tid og da jeg kom hen til opgangen kunne jeg høre ham stå og tude oppe i lejligheden. Tænkte pis, så er det tilbage med alene hjemme-træningen, har også været ret meget hjemme hos ham på det sidste. Da jeg kommer op til ham styrter han ned i gården som han plejer og jeg går med ham. Jeg sætter mig på trappen og han kommer og sætter sig på skødet af mig. Så kommer jeg til at kigge på min arm - fyldt med blod! Tænkte hvor i alverden det dog kom fra, og ser så at Mikos ene pote er fuldstændig blodig:megaked: Ikke så sært at han har stået og tudet... Hans ene klo så ud som om den var ved at falde af på sådan en mærkelig måde.

Jeg ringer til dyrlægen (eller nej, jeg ringer til kæresten fuldstændig ude af den, som beroliger mig og får mig til at ringe til dyrlægen) Dyrlægen siger så at jeg skal vaske det i noget mild sæbevand, og hvis blødningen ikke stopper skal jeg komme ind med ham i morgen...

Da jeg havde sagt farvel synes jeg sgu egentlig det var længe at vente, og han lå bare der og så så ked ud af det... Så jeg besluttede mig for at gå op til en anden dyrlæge, der sådan set også ligger tættere på hvor vi bor. Dyrlægen sagde så at han skulle have den fjernet, så han ligger i bedøvelse nu... Han har åbenbart hængt fast i noget og revet ind til blodåren:cry:

Skal snart hente ham igen, skulle bare lige ud med det, hader når der sker mit lille pus noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

:cry::cry: Rigtig god bedring til Miko! Ved du hvad han har revet sig på?

Og godt tænkt i situationen, jeg tænkte altså osse det virkede som rimelig lang tid at vente hvis blødningen ikke stoppede :???:

Får du ham hjem i dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krainer

Tusind tak:)

Nej kan ikke rigtig finde ud af hvad han kan have revet sig på, ærgrer mig rimelig meget at man ikke lige har et overvågningskamera sat op! Men han er hjemme igen, træt og temmelig irriteret over forbindingen!

Link til indlæg
Del på andre sites