Gæst RSB Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Efter at have læst flere tråde med advarsler imod hundepensioner, bliver jeg helt nervøs og utryg bare ved tanken om, at jeg nogensinde får brug for at benytte mig af at få hunden passet. Derfor starter jeg her en tråd, hvor man kan anbefale de GODE pensioner i hele landet. Så håber jeg, det bliver en rigtig "print ud, laminér og hæng op på køleskabet-tråd" Jeg kan desværre ikke selv lægge ud, da jeg aldrig har benyttet mig af pensioner, men jeg glæder mig til jeres anbefalinger :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Anyone????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Jeg bruger ikke pension, så jeg kender heller ikke nogen steder jeg kan anbefale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Jo jeg har haft min forrige hund på pension, var overbevist om hun ikke kunne være på pension, da vi hentede hende på internat, og altid var blevet passset privat, hun var meget stresset på interianatet. men fandt en go pension på sjælland, og vil bruge den igen, hvis det blir nødvendigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Min sidste erfaring med en pension ligger tilbage i 2004, hvor min dengang 8 år unge og smækforkælede hund fik kærlig pleje hos Hundepension Dyrehotellet. Katte, Kæledyr passes også Tlf: 65 33 23 62 i tre uger. jeg var ovenud godt tilfreds, og fik endda e-mail fra min hund med billeder og alting. Det var virkelig noget der gav ro :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Vi har haft Alto i pension - og han elskede at være der. Pensionen hedder Raarisegård - men det er svært at komme til, da man skal kende nogen der kender nogen osv osv. Men mega-tilfreds med stedet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Vi har heldigvis en privat hundesitter, men to gange har vi valgt en pension, da vores hundesitter ikke kunne passe Mio og Pippi der. Hvis ikke vi havde fundet et sted vi var trygge ved, havde vi fundet en anden løsning, eller valgt ikke at tage afsted uden dyrene, så jeg kan godt forstå dit ønske om, at få nogle anbefalinger til baghånden! :5up: Nu mener jeg, at du er bosat i hovedstadsområdet, så min anbefaling er nok ikke så relevant, men måske andre kan få glæde af den.. Det er Dyrlægefruens Dyrepension (Index) i Sporup lidt nord-vest for Århus, som vi har benyttet to gange af henholdsvis 2 og 4 dages varighed. Det er vores egen dyrlæges kone, der står for den daglige drift på deres bopæl (i en seperart bygning). Hun er uddannet vet. sygeplejerske og har desuden gået hos Lone Greva, så hun har i mine øjne den viden der skal til for at passe på min lidt usikre hund. Derudover har hun selv en masse dejlige hunde (bl.a. ca. 26 huskyer som hun kører med ), så lysten til dyr er der også. Der er nogle store dejlige rum til hundene, med egen have og dertil fælles legeplads. Hun prøver oftest at sætte hundene sammen to og to, så der ikke er nogen der er alene under deres ophold. Jeg ved der er delte meningen om denne sag, men hun bruger meget tid på at iagtage hundene, og hvis der ikke er en passende makker, får hunden sit eget rum (som fx Mio, der har lidt svært ved at lade nogle af damerne være og derfor ikke altid kan dele rum ) så jeg har kun oplevet det som positivt. Der er altid rent og pænt, og de hunde jeg har set i pensionen har virket glade og tilfredse. Første gang Mio var der fik han Zoolac og Prescription Diet uden ekstra beregning (han havde lidt dårlig mave da vi afleverede ham) og her 2. gang da vi måtte have Pippi derud også, fik hun sin medicin 3 gange om dagen og alligevel kun til "2. kat"-prisen (rabat) selvom de jo ikke gik i samme rum (af gode grunde :blink:). Som ekstra bonus (for en pyldre-mor som mig ) får jeg altid sms "fra Mio og Pippi" om hvordan det går, og hvis jeg sender spørgsmål pr sms får jeg også svar, hvilket er rigtig beroligende. Jeg ville jeg ikke kunne stole på et sted, hvor man ikke kunne komme i kontakt med dem, men det har heldigvis aldrig været noget problem hos dyrlægefruen! :5up: Og hvis man er heldig, så når dyrlægefruen også at forevige opholdet: Dyrlægens Dyrepension Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria T Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Jeg er for ny herinde til at måtte skrive hjemmeside-adresser, men jeg kan anbefale DOXX Hundecenter ved Kolding. Hvis man søger på det på google er det det første, der dukker op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2010 Jeg har fundet en nystartet pension på Nordfyn - nærmere betegnet Egeby Hundepension ved Flyvesandet, Otterup. www.egeby-hundepension.dk Det virker som en rigtig dejlig pension, og jeg har booket Chilli op til 14 dage her i august. Jeg var også lidt bekymret, da Chilli jo er tidl. internathund, men de 2 ejere Lene og Hanne virkede bare SÅ tiltalende, rolige og forstående og efter et besøg i pensionen, har jeg nu ingen bekymring ved at sende Chilli på ferie derude. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts