BlackGSD Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Så er det helt sikkert - jeg får min lille Vizsla-dreng hjem i starten af uge 30 :banan: Søndag aften kl. 20 gik fødslen igang, og mandag nat/morgen kl 4.45 var alle hvalpe kommet. Det blev til 4 hanner og 4 tæver, et fint kuld :5up: Vi var to som havde "bestilt" en han på forhånd, den ene var mig og den anden er ham der har faren til kuldet. Og med 4 er der nok at vælge imellem, og jeg er garanteret en af dem :banan: De vokser godt, og både hvalpe og mor har det fint Det er Smilla´s andet kuld, og hun klarer det bare til UG. Glæder mig bare så meget til at følge dem de næste 8 uger, og håber at de uger går hurtigt - GLÆDER mig nemlig så meget til at få min lille Gizmo hjem Det er et V-kuld så han kommer til at hedde Valiant Gizmo (Tapre Gizmo) på stamtavlen :blink: Og så er jeg blevet skrevet op til hvalpemotivation hos Hund & Træning, og sørme om træneren ikke også selv går og venter på en Vizsla-hvalp, bare fra en anden kennel. Så det bliver rigtig hyggeligt Skal nok komme med flere opdateringer og billeder efterhånden :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke med en rød djævel :klap: hvordan går det med det der jagt ting der det han skulle burges til ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hvor spændende - tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hvor er det godt, tillykke med at ventetiden snart er overstået :banan: Jeg glæder mig til at høre om alle de ulykker han vil nå at lave, og alle de dejlige små ting han også vil finde på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke med en rød djævel :klap:hvordan går det med det der jagt ting der det han skulle burges til ikke? Både jagttegn og riffelprøve er i hus :blink: Han skal bruges til jagt i jagtsæsonerne, men jeg vender også tilbage til agility´en, og så muligvis også LP og Rally Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Nå. Jeg har da vist ikke fulgt ordentligt med for det er da en besynderlig udseendet ruhåret hønsehund. Men stort tillykke med fødselsdagen (det kan man vel godt kalde det, eller?) :hmm:og husk nu at du har lovet os billeder. :klap: Må jeg ønske dig rigtig god ventetid. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Jeg er også spændt på hvordan ling tager en ny hund i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Stort tillykke med Gizmo håber han bliver alt og mere end, du og I har drømt om :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke-tillykke med den lille smuk-sak, hvem af dem han så en er, er han jo en smuk-sak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Kæmpe tillykke:lun:... hvor er det bare spændene:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke! Og jeg kender en som skal have en fra det kuld også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke! :banan: Glæder mig til at følge ham/jer herinde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Mange gange tillykke! Hvor er 8 uger bare belastende lang tid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Stort tillykke med Gizmo, kan godt forstå du glæder dig til at få ham hjem . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Mange gange tillykke! Hvor er 8 uger bare belastende lang tid! godt det ikke er en elefant så ...ca. 660 dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 tillykke med fødslen af den lille ny - hvor bliver det bare spændende altsammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke - det bliver da næsten ikke til at vente! :banan: Spændende hvordan det bliver at få en ny race i huset, efter at i har haft schæfere i så lang tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hejsa , hvor spændende. Super dejlig vovse, og nok en begynderhund. Du kan se min muligvis Vizhla eller Vizhlapointer??? under navnet Nana på min hjemmeside. www.sparky-joys.dk Hej igen og tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 stort tillykke med den lille ny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Weeee :klap: HF hvalp :banan: :hjerte: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rasm Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke Lige off topic. Hvordan fungere det med hvalpe og stand? Jeg tænker, det ligger jo i generne at tage stand. Men hvordan lære man hunden så at holde den stand? Bruger man døde fugle, som den tager stand for og så at rose den? Starte med at vapsen har stand i 2 sekunder, også videre op? og tillykke med jagt- samt riffeltegn. (nu ved jeg ikke om det er længe siden det kom i hus - men det lød ikke sådan ) Lidt blær; Jeg bestod jagtprøven her d. 18/5 med nul fejl, og nul fejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts