Adele Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Stort tillykke! Jeg håber på en masse billeder løbende, af hvalpen, vizlaer er så smukke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Kæmpe stort tillykke med fødslen af den lille hvapper! Uuuh, glæder mig til at følge den! :klap: Og Møffe hopper og springer allerede for at være legeonkel Eller... Måske det er mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke Lige off topic. Hvordan fungere det med hvalpe og stand? Jeg tænker, det ligger jo i generne at tage stand. Men hvordan lære man hunden så at holde den stand? Bruger man døde fugle, som den tager stand for og så at rose den? Starte med at vapsen har stand i 2 sekunder, også videre op? og tillykke med jagt- samt riffeltegn. (nu ved jeg ikke om det er længe siden det kom i hus - men det lød ikke sådan ) Lidt blær; Jeg bestod jagtprøven her d. 18/5 med nul fejl, og nul fejl Der er vist flere måder at gøre det på... men denne video illustrerer det meget godt. Men jeg er selv spændt på at komme igang med træningen :blink: [media] [/media] Jeg fik mit jagttegn i April, og riffelprøven d. 14. maj (så nåede liiige at blive klar til Bukkejagten ) Og selv tillykke :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke! Og jeg kender en som skal have en fra det kuld også! Ej hvor sjovt Skal h*n så have en tæve eller han?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Nå. Jeg har da vist ikke fulgt ordentligt med for det er da en besynderlig udseendet ruhåret hønsehund. Men stort tillykke med fødselsdagen (det kan man vel godt kalde det, eller?) :hmm:og husk nu at du har lovet os billeder. :klap: Må jeg ønske dig rigtig god ventetid. :blink: He he http://www.hunde-forum.dk/debat/13385-det-endelige-valg.html Her er forklaringen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Ej hvor sjovt Skal h*n så have en tæve eller han?? Tæve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Stoooort tillykke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tillykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Ih, hvor dejligt! Kæmpe stort tillykke med ham - håber I får mange, mange dejlige år sammen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Stort tillykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 He he http://www.hunde-forum.dk/debat/13385-det-endelige-valg.html Her er forklaringen :blink: Tak for det,... og hvordan redder jeg så lige den. :hmm: Har faktisk selv takket dig for det indlæg, såeh jeg må jo have glemt det lidt..... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tak for det,... og hvordan redder jeg så lige den. :hmm: Har faktisk selv takket dig for det indlæg, såeh jeg må jo have glemt det lidt..... Sorry, men Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Sorry, men Grin bare,... en dag bliver du ligeså gammel som mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Grin bare,... en dag bliver du ligeså gammel som mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts