Hop til indhold

En flåt uden hund på- hurtig hjælp-panik...


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Gæst Piscine

...adr....

 

Fandt lige noget der lignede en stor sølvperle på mit tæppe.. Samler det op, men det er blødt, og bliver til en flad perle... skriger og kaster det fra mig... Perlen har 8 ben og er blevet trykket flad af mine fingre....

 

Det giver lidt mening. En flåt på den størrelse ville vi opdage med det samme på os selv eller Maggie, men vi har lige haft passet en sort langhåret hund... (ejer er informeret om fundet)

 

Denne hund tog herfra i tirsdags, kan flåt have hygget sig i ryatæppet siden? Og hvad nu hvis jeg har presset æg ud af dens klamme vom og ned i tæppet, kan de klægge der? Og de kan ikke have boret sig ind i min finger vel?

 

Har strintet hele tæppet med rodalon og sat en kop over flåten...(tør ikke bære den ud, den er VIRKELIG klam, og på størrelse med en 25 øre!!!! og hel sølvfarvet)

 

HJÆLP_ skal jeg have en skadedyrsbekæmper ud?

 

ALDRIG har jeg set så stor en flåt, og er helt bange for at det er en hus-flåt og ikke en skovflåt og alt klør og kribler og krabler.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Piscine

Min mand er 10000000000000 gange mere panikslagen ved blodsugende dyr end jeg.. noget om barndomstraumer med igler og sådan.. jeg er næsten ligeglad og vil bytte ham for enhver mand der har haft studiejob som skadedyrsbekæmper lige nu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Men altså: jeg er i panik så dumme spørgsmål kommer nu:

 

Jeg kan ikke risikere at have trykket æg ud over det hele som så bor inde i mine fingre og i mit gulvtæppe? og klægger ud og bliver til 2000 flåter?

 

Det virker ikke som om der er hul i dens krop, men måske ud af munden?

 

Halvt griner af mig selv, men den anden halvdel skal næsten kaste op og klør over det hele...

 

Har smidt ryatæppet ud på en 60 graders vask som det sikkert ikke kan tåle, men jeg trykkede på den over et alm. uldtæppe... som ikke kan være i vaskemaskinen.

For at i kan se min panikskaber vedhæfter jeg billede i næste indlæg.

 

*********ADVARSEL: BILLEDE AF KLAM FLÅT I NÆSTE INDLÆG*******

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Læg støvsuger-røret så det vil suge den op, gå ind i et andet rum med ledningen til støvsugeren og sæt det så i stik-kontakten der...ydrk, den er klam sådan en.

 

Det skal du ikke være sikker på at den dør af. I say burn it!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Knappen på indlægget er tænddimsen på en lampe som er noget større ed en finger...

 

AD!!!! Det sølvfarvede er min tæge. Bemærk det gule, og glæd jer over ikke at kunne se dens klamme 8 ben og mund-pil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine
Arj, de har da ingen forståelse for vamle dyr, de to der.

 

Læg støvsuger-røret så det vil suge den op, gå ind i et andet rum med ledningen til støvsugeren og sæt det så i stik-kontakten der...ydrk, den er klam sådan en.

 

Har robotstøvsuger, så det ville tage for lang tid hvor tægen skulle være løs...

OG manden ville flytte hjemmefra hvis han vidste der boede en tæge i støvsugeren.

 

Faktisk kan jeg ikke fortælle ham at der har været een, for så flytter han nok:roll:

 

Manden går også nødigt i skoven uden virkelig tildækning..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine
Ok fuck en mærkelig flåt? Du har ikke spraymalet den :hmm:

 

 

Nope...

 

men på billeder på nettet står der at sådan ser de ud når de er fyldt med æg eller blod. Yikes!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes Umulias mordforslag var godt... Det med noget køkkenrulle og et toilettet :engel:

 

Ellers fik jeg total ond inspiration fra youtube, da jeg skulle prøve, at finde ud af, hvordan man fik sådan en tæge af hunden med fingrene :slem: Der var en flåt-hader, der foreslog mikroovnen :slem: Altså, til at dræbe flåten, that is! Ej, den er alligevel en tand for ond - syntes faktisk, han var lidt væmmelig, dyret forsøger jo bare at leve og formere sig :engel: Selvom jeg hader dem! :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine
Synes den ser ret standard ud (imponeret over at du kan håndtere den!)

 

Kan jeg heller ikke...

Husk jeg troede det var en sølvperle indtil den splattede og jeg så kastede den og den landte der på lampen...

 

Derfra har jeg med en blyant vippet den ned og stilt et glas oven på den.

 

Så nåede jeg ikke længere, og det begyndte at klø overalt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Alle forslag kræver at jeg nærmer mig og tager den ud af glas. Overvejer at tage papir under glas og så vippe papir, glas og flåt over altanen...

Må man nok ikke.

 

Eller også hele baduljen ned i vask og så kogende vand... Men så skal jeg fjerne liget.....

 

ADDDDD!!!

Og hvis jeg kommer den i toilettet må jeg finde et andet sted at turde tisse de næste par dage...

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle forslag kræver at jeg nærmer mig og tager den ud af glas. Overvejer at tage papir under glas og så vippe papir, glas og flåt over altanen...

Må man nok ikke.

 

Nej, så bliver der sikkert også bare klækket 2000 flåter lige uden for din opgang - ikke så fedt...

 

Eller også hele baduljen ned i vask og så kogende vand... Men så skal jeg fjerne liget.....

 

Et par gafler er en god ting til det - eller hvad man nu har ved hånden. Eventuelt pres et stykke papir ned under den, som du kan løfte med, hvis du ikke har tænkt dig at spise med en gaffel, der har rørt ved en flåt, trods skolning og opvaskemiddel i tonsvis :mrgreen:

 

ADDDDD!!!

Og hvis jeg kommer den i toilettet må jeg finde et andet sted at turde tisse de næste par dage...

 

Ok - det kan jeg godt følge dig lidt i :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine
Du kunne jo, bare tage en tang og så skylde flåten ud i toilettet, også skylde ud :lol:

 

Eneste problem er at jeg er sådan en kryster med en livlig fantasi, og ville så være bange for at flåt og 2000 æg ville mutere i toilet og bide mig i rumpen når jeg tisser...

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle forslag kræver at jeg nærmer mig og tager den ud af glas. Overvejer at tage papir under glas og så vippe papir, glas og flåt over altanen...

Må man nok ikke.

 

Eller også hele baduljen ned i vask og så kogende vand... Men så skal jeg fjerne liget.....

 

ADDDDD!!!

Og hvis jeg kommer den i toilettet må jeg finde et andet sted at turde tisse de næste par dage...

 

Postkort ind under glasset - så du lissom har den i glas-lukket-med-postkort ... og trylletrylle ud i toilettet?

 

Sårn ordner jeg ederkopper ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...