Gæst BøfStroganoff Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Yeah, nu har vi haft lille Freyamusen i næsten en måned, og hun er jo bare den yndigste hvalp imo. Hun vokser næsten som ukrudt, men det er en meget spændende proces. Hun er den af hvalpene som nok kommer til at ligne sin mor allermest. (Mor=labrador/doberman, far=labrador. Billede vedlagt af morhunden.) De andre er lidt mere runde i ansigt og krop end lille Freya. Mht til renlighed er vi der ikke helt endnu. Om natten kommer hun fint hen til siden af min seng og klynker og så går vi ud og tisser. Og om eftermiddagen når "farmand" kommer hjem har vi lært at han først må hilse på hende når han er kommet ud i haven, for ellers ligger der en fin lille tissetår på gulvet. Når vi er ude og gå tur har hun alt for travlt til at pølle, men når hun ser at vores Bøf tisser sætter hun sig ned og tisser også, så det er jo dejligt.:blink: Desværre er hun ikke helt renlig når de er alene hjemme. Der er helt sikkert en en lille sø og stadig lidt for tit en kage til mig når jeg kommer hjem, men på den anden side så er de også alene hjemme i 5 timer så det er vist ikke helt realistisk hun kan holde sig i så mange timer. Da vi skulle hente hende havde vi taget Bøffen med og det virkede helt naturligt for ham at hun kom med hjem. Vi havde været forbi et par gange så de kunne mødes, og så det ikke ville komme som et chok for ham at der pludselig er en anden i vores hjem. Der gik ikke mere end 5 min og så var de bedste venner og har sovet ved siden af hinanden lige siden hjemkomsten.:hjerte: Vi har ellers kurv til begge, men de finder hele tiden hinanden når de skal sove. Enten kommer Bøf op til hendes kurv eller hun lægger sig ved siden af han kurv. (Måske skulle jeg bare købe en kæmpe seng til begge.)Dog er Bøf en gnaven, morgensur, gammel mand som gerne, til at starte med, vil sove længe, men som tiden er gået er han blevet mere i legehumør om morgen. (Måske fordi at så får han fred når min mand tager af sted.) De sidste par dage er hun begyndt at prøve grænser af.:damn: Hun har fundet ud at hvis hun hopper op i sådan en lav "læne"stol vi har i soveværelset kan hun fra den, hoppe over i vores seng. Og hun kan komme op i sofaen, så det kæmper vi med i øjeblikket. Eller det vil sige jeg gør. Manden min er nemlig taget afsted på kursus i den anden ende i landet og skal være væk de næste par uger og kommer kun hjem i weekenden, så opdragelsen er helt i mine hænder. På torsdag skal hun have sin sidste vacination og skal chippes, og på næste onsdag skal vi begynde på hvalpekursus. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Nårh hvor er hun bare skøn :hjerte:. Dejligt at høre at det går så godt med hende, påtrods af hun prøver grænser af, det er jo også typisk det lige er når manden er bortrejst . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Hun er bare så nuttet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BøfStroganoff Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Ih tak, hun er bare en smuksak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor er hun kær.. Og sikke de to vovser hygger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts