Gæst Mini Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Jeg har et par hunde, hvor den yngste (2 år, hunhund) er begyndt at skide på gulvet. Hun har altid været dårlig til at sige til, men vi er blevet gode til at holde øje med hinanden. Men i går startede hun så dagen med at skide på gulvet, og senere LAGDE hun sig i sengen og tissede (med døren ud til haven åben og min kæreste stod og kiggede på hende). Så sked hun på gulvet om aftenen igen, og har så gjort det her til aften også.. Hun har altid haft en ret aggressiv adfærd, og nu er jeg begyndt at tro, at der måske kan være et eller andet helt galt.. Håber at I kan hjælpe hurtigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg ville gå til dyrlægen, for at ligge i sengen og tisse lyder helt forkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg ville gå til dyrlægen, for at ligge i sengen og tisse lyder helt forkert Hep! Og hellere nu end senere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mini Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg ringede faktisk og lavede en tid til i dag, da hunden virkede helt ude af den, men i dag har der ikke været noget som helst. Så besluttede at se tiden lidt an.. Indtil hun så sked på gulvet igen her til aften!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Til dyrlægen i morgen, uanset hvad og akut til vagtdyrlægen, hvis hun bliver 'ude af den' i nattens løb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Ja jeg ville også køre en tur til dyrelægen, det lyder som om der er et eller andet galt. Giv os endelig en update. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Har I været hos dyrlægen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Hey Mini. Ja, synes også du må få en tid hurtigst muligt og få hende undersøgt. Det er jo ikke sjovt for dig, kæresten eller Hunden. Jeg håber bare det ikke er noget alvorligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mini Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Glemte lige at opdatere Ja, vi har været ved dyrlægen, og hun har betændelse i analkirtlerne, så hun får nu medicin. Jeg håber godt nok at det hjælper, dyrlægen var lidt bange for at det godt kunne være adfærdsproblemer :-( Men nu venter vi og ser.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hej:) Nu kender vi jo ikke din hund, men det er yderst yderst sjældent at adfærdsproblemer optræder i form at at hunden laver på gulvet! Det kan selvfølgelig være et problem for dig og så sandelig også for hunden, især hvis i skælder ud, men hunde er ikke så udspekulerede at de feks skider på gulvet for at irritere os, hvad nogle mennesker tror;-) Siger det bare lige, så du ikke bare lige, lytter til dyrlægen, hvis vedkommende skulle komme på de tanker:blink: dyrlæger er ikke altid lige så opdateret på adfærd, som de er medicinsk, det er jo ikke deres felt ligesom:blink: Til sagen: Hvordan ser afføringen ud? Hvornår har hun sidst været i løbetid, hvor meget går i tur med hende, hvor tit for hun mad og hvad mener du med aggressiv adfærd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts