Gæst bombastic Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Ja en hver mor syntes jo hendes barn er den smukkeste, og efter som jeg ingen børn har er mine dyr mine børn, her min største øjesten Bombastic. Kærestens lillebror var rigtig sød at tage nogle billeder i weekenden, Her er det bedste Han er begyndt at vise præg af at alderen trykker på trods af fødselsatesten kun sige 8 år. Hørelsen og synet er ikke som det altid har været. men en dejlig dreng det er han Hilsen Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Hvor er han fin Er vild med det, når de ligger med benene over kors og ser voksen og fornuftig ud. Hvad er han for en ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Tak. Ja gid vi vidste hvad han var en blanding af, dit bud er så godt som mit. Men kender har sagt at der helt sikker er dobbermann i ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Virkelig smuk hund! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Hvor er han kær:lun: Han sidder i den stilling som Izzy også gør når hun haver udsyn over os/har styr på alt:hjerte: Som om de tænker "Det her er mit kongerige:mrgreen:" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Tror også at der har været noget Schæfer puttet ind et eller andet sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Super smuk hund!! Jeg vil afgjort også gætte på, at der er doberman i ham - det med at krydse forpoterne er bare SÅ typisk, og den måde ørerne er sat, tyder også på det. Og schæfer måske? Dejlig, det er han i hvert fald. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Tak skal i have. Basse ligger altid med kryssede ben her hjemme går han som homo hunden:slem: Nej schæfer skulle der ikke være i ham ifølge den gamle ejer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Tak skal i have. Basse ligger altid med kryssede ben her hjemme går han som homo hunden:slem: Nej schæfer skulle der ikke være i ham ifølge den gamle ejer. Jeg kan heller ikke se noget schäfer i ham:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Tak skal i have. Basse ligger altid med kryssede ben her hjemme går han som homo hunden:slem: Nej schæfer skulle der ikke være i ham ifølge den gamle ejer. :hmm: Så har jeg desværre ikke andre gæt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Han er godt nok dejlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Hvor er han bare skøn :klap:. Han ligger og er rigtig klog og fornuftig ud - rigtig godt billed :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts