Gæst Rikke Bruun Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hej med jer Så har jeg fået opdateret min hjemmeside med en masse nye billeder og tekst stutteri-bruun.dk Aiko er min længe ventede curly-hvalp som nu er blevet 13 uger - I slipper ikke for at få et par billeder af ham her: God weekend til alle Mange hilsner Rikke og Aiko Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Tak for kigget på hjemmesiden og hvor ser Aiko bare skøn ud :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor ser Aiko sød ud :hjerte: De curlyer jeg har mødt har taget alt med ophøjet ro og har bare været super dejlige :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rikke Bruun Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Tak for de pæne ord I får lige et par billeder mere: knap så pæn - bare ude på ballade Nyder solen ved vandet God weekend til jer alle Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Nørj han er lækker:lun::hjerte: Hvis du bliver træt af ham så bare send ham over til mig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Øj en smuksak! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 WOW hvor ser han dejlig og sød ud :hjerte: gode billeder Har været på rundtur på din hjemmeside, sikke nogle smukke heste du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Årh så kær! Især på billede 3. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rikke Bruun Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Tak for roser af både hund og heste... altid dejligt at kunne dele det man selv syntes er skønt med andre God søndag til jer alle.... Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts