Ida_Asta Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Jeg var til skue i Sabro, uden Pajko, så jeg kunne tage en masse billeder... Så det gjorde jeg og her er nogen af dem Bella Asta i ringen Vilya Asta Bella Bella inden hun skulle i ringen Vilya gik i hi Sorry for de mange billeder Der var bare så mange jeg gerne ville dele med jer :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Ha ha elsker det billede hvor bella ser totalt mopset ud :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor er de gode! :klap2: Er SÅ vild med billedet af Bella i buret, hun ser totalt badass ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Sikke nogle skønne billeder! Bella, Asta og Vilya er da for søde Og den der Vizla er godt nok smuk, smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Flotte flotte billeder.. Tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Åååårh det ser hyggeligt ud.. fandme belastende sådan at skulle på job Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Skønne billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Rigtig gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Virkelig flotte billeder! Og det her, ej det er bare perfekt, fedt ansigtsudtryk og det hele :5up: Og den sidste hund, ihh en flot øjenfarve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Super flotte billeder :5up:. Synes bestemt ikke du skal undskylde for antallet, det er altid skønt at se massere af billeder af smukke hunde :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Smuuukke billeder! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Du er bare SÅ god til det der med billeder :klap: de er fiiine. Har også luret resten i dit album, de er også super. Tak for en hyggelig dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts