Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 På den konto har jeg spist både kaninlorte (de ligner saltbomber), cigaretskodder og mariehøner...:stupid: Som hund, så ejer.............?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nåh ja, som ekstra klamhedsfaktor kan jeg da nævne at Karina (og jeg selv ) nyder at ordne mine tæer. Først vasker hun dem gruuuuundigt og i lang tid, også imellem tæerne, derefter går hun videre til hælen og nipper den hårde hud af med tænderne Og hun stopper ikke før mor har fået en full pedicure HVORFOR synes kæresten det er megaklamt? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jamen, jamen... Når nu i andre så lystigt deler ud af mærkværdighederne, så vil jeg da lige fuldende Kaias liste : Det dersens "søm" Mine hjemmesko (hun sked lyserødt filt flere dage efter) Kærestens H2o klipklappere En træfigur - Fandt kun halvdelen af træfliset fra den, resten havde hun spist En død fugl (ekstremt klam, men blod og indvolde over det hele) En død frø Indmaden i Bamses madras Et stykke gummi legetøj Opkast - Både hendes og Bamses Sten - I alle størrelser og former Et gammelt kødben anno 1872 Aviser - gerne fra A-Z eller Bauhause En levende guldfisk hun fik fat i fra en havedam Grankogler Mælkebøtter (en kæmpe hitter) Fuglelort Harelort Kyllingelort Museunger - En af dem skreg hele vejen ned i halsen på hende Hestepære Et termostat på radiatoren Hendes egen seng Hendes allermest ulækre præstation, var dog da hun efter en fest, havde fået fisket en brugt tampon op af spanden. Før hun fik gnavet rigtig godt i den, havde hun lige formået at lave røde striber i hele gangen, op ad vægene og dørene - Og hele hendes hoved og hals var smurt ind i blod fordi det var sjovt at ryste den i snoren :stupid: ADR!! Meget ville jeg kunne holde til... Men det der ........ Aldrig..! Ville flytte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Som hund, så ejer.............?? Kan man vist godt sige... Det foregik under min "hvalpeperiode" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Kan man vist godt sige... Det foregik under min "hvalpeperiode" Så tæller det ikke - jeg var fuldvoksen (Petrine har aldrig spist rottelort, muligvis fordi de smager af pap) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Så tæller det ikke - jeg var fuldvoksen (Petrine har aldrig spist rottelort, muligvis fordi de smager af pap) Jubi.. Nogen er klammere end mig Men vil nu stadig gerne vide hvorfor:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nåh ja, som ekstra klamhedsfaktor kan jeg da nævne at Karina (og jeg selv ) nyder at ordne mine tæer. Først vasker hun dem gruuuuundigt og i lang tid, også imellem tæerne, derefter går hun videre til hælen og nipper den hårde hud af med tænderne Og hun stopper ikke før mor har fået en full pedicure HVORFOR synes kæresten det er megaklamt? :hmm: Gud jeg må også være klam Jeg ville elske at have en hund der gad gøre det (men de kan nok ikke lakere tå-neglene alligevel), uanset klamhedsfaktoren så er det da så hyggeligt, Victor har selv en slikke-fusser og ører fetish Men næh...jeg må betale i dyre domme for at få mine fusser ordnet, gider ikke gøre det selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Men vil nu stadig gerne vide hvorfor:hmm: Lå i sengen og spiste pizza, jeg krummer og manden bliver sur, i håb om at opdrage mig lidt piller han så krummer op fra lagnet og fodrer mig med dem, jeg spiser lystigt det han propper i gabet på mig, indtil jeg får noget der virker underligt, smuldrende og smagløst...dengang havde jeg rotter som kæledyr og de løb rundt i sengen, de var ikke altid lige renlige, så 'nogen' havde lagt en lille bunke hømmer, som manden så troede var mine krummer Siden dengang har jeg været EKSTREMT bekymret, når jeg fik dårlig mave af grillmad, for hvis jeg kan tåle rottehøm, hvad i alverden sker der så på grillen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Bvadr :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nåh ja, som ekstra klamhedsfaktor kan jeg da nævne at Karina (og jeg selv ) nyder at ordne mine tæer. Først vasker hun dem gruuuuundigt og i lang tid, også imellem tæerne, derefter går hun videre til hælen og nipper den hårde hud af med tænderne Og hun stopper ikke før mor har fået en full pedicure HVORFOR synes kæresten det er megaklamt? :hmm: Haha den kan vi være med på her, Beauty gør alt hvad hun kan for at hive vores sokker af om aftenen så hun kan slikke fusser, og jo svedigere jo bedre Ud over det så er hønselort og kattelort og alt andet lort fra andre dyr et HIT ligesom brugte vatpinde (hvor man bare lige gnaver de brugte ender af mums), underhylere og snotpapir. SUK og bvadr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Lå i sengen og spiste pizza, jeg krummer og manden bliver sur, i håb om at opdrage mig lidt piller han så krummer op fra lagnet og fodrer mig med dem, jeg spiser lystigt det han propper i gabet på mig, indtil jeg får noget der virker underligt, smuldrende og smagløst...dengang havde jeg rotter som kæledyr og de løb rundt i sengen, de var ikke altid lige renlige, så 'nogen' havde lagt en lille bunke hømmer, som manden så troede var mine krummer Siden dengang har jeg været EKSTREMT bekymret, når jeg fik dårlig mave af grillmad, for hvis jeg kan tåle rottehøm, hvad i alverden sker der så på grillen :hmm: .. Mon ikk han har gjort det med vilje for VIRKELIG at lære dig ikk at spise i sengen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Igår forsøgte Motor sig med en børnestrømpe, jeg formåede at hive den op selvom han allerede var gået i gang med at synke. Det med tamponer, jo tak, Motor har også fundet et brugt bind bag et træ (årghh hvor er sådan noget klamt!), og jeg ville filme ikke røre ved det, forundret over at jeg fik ham til at slippe med ord og fagter Gad så heller ikke kysse med ham det næste stykke tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Lå i sengen og spiste pizza, jeg krummer og manden bliver sur, i håb om at opdrage mig lidt piller han så krummer op fra lagnet og fodrer mig med dem, jeg spiser lystigt det han propper i gabet på mig, indtil jeg får noget der virker underligt, smuldrende og smagløst...dengang havde jeg rotter som kæledyr og de løb rundt i sengen, de var ikke altid lige renlige, så 'nogen' havde lagt en lille bunke hømmer, som manden så troede var mine krummer Siden dengang har jeg været EKSTREMT bekymret, når jeg fik dårlig mave af grillmad, for hvis jeg kan tåle rottehøm, hvad i alverden sker der så på grillen :hmm: Bare tanken . Personligt er jeg glad for, at jeg ikke længere kan huske mine første leve år og derfor har glemt alt om, hvad jeg proppede i munden som lille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Den her tråd er bare så herlig og så klam på samme tid. Som barn var jeg vild med at finde edderkopper (jo større, jo bedre) kvase dem og æde dem... efter jeg er blevet voksen er jeg blevet temmelig bange for krybet og har derfor forsøgt at få Ozzie til at æde dem, men hun nægter. Det kan godt bekymre mig lidt at hun ikke vil æde min tidligere delikatesse, når hun nu ellers æder så meget klamt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Den her tråd er bare så herlig og så klam på samme tid. Som barn var jeg vild med at finde edderkopper (jo større, jo bedre) kvase dem og æde dem... efter jeg er blevet voksen er jeg blevet temmelig bange for krybet og har derfor forsøgt at få Ozzie til at æde dem, men hun nægter. Det kan godt bekymre mig lidt at hun ikke vil æde min tidligere delikatesse, når hun nu ellers æder så meget klamt. Aaaaaaad Trei! DU bekymrer mig Tråden udvikler sig lidt til noget nyt kan jeg se på det hele...... og Trei er meget tæt på at vinde over samtlige hunde der er med i konkurrencen Jeg har kun spist de der børne stearinlys til fødselsdagskagerne. De smagte faktisk meget godt :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Aaaaaaad Trei! DU bekymrer mig Tråden udvikler sig lidt til noget nyt kan jeg se på det hele...... og Trei er meget tæt på at vinde over samtlige hunde der er med i konkurrencen Jeg har kun spist de der børne stearinlys til fødselsdagskagerne. De smagte faktisk meget godt :mums: Hahaha det må da hjælpe lidt på det at jeg er holdt. men jeg tør ikke sige til dig at jeg stadig kan huske både at fange, kvase og æde nogle ordentlige krabater. :lol: Er det det eneste du har spist... sikke et fornuftigt barn du var. Lille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Kæft jeres hunde er klamme Motor er på besøg ved Samson i dag, er spændt på hvor mange af Bujus ting han har nået at få fortæret.. Mother of... Jeg havde også omgående dyrlægen i røret! Mener ikke selv jeg er pylret overfor hvad min hund æder, men MANGE små søm? Karden havde hundestørrelse, og hun havde sirligt pillet dem alle ud af gummiet inden hun spiste dem.. Dyrlægen mente ikke jeg skulle bekymre mig, så længe hun havde det fint, og der skete heller intet (udover den der fine blå farve fra kuglepennen).. Så jeg er overbevist om at Basse har en af de mest hårdføre maver!.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nura har været igennem det meste - for hunden er mere eller mindre altædende.. Men det klammeste hun nogensinde har sat tænderne i er sgu menneskelort. Bag et træ i en park hvor hun løb fri var der åbenbart en der i sin brandert havde skidt. Hunden kom, efter nogen forsinkelse, løbende tilbage til mig, stadig med det, de havde brugt som toiletpapir hængende om munden. Det allerværste var at hun stadig var så lille at hun efterfølgende skulle bæres op ad trapperne til lejligheden - og man kun helt tydeligt lugte at det var tømmermænds-menneskelort! Jeg måtte sætte hende ned halvvejs fordi jeg simpelthen fik mavekramper. Synes ellers ikke jeg normalt er sart... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Thayson vil gerne tilføje hundelort til sin liste :stupid:(Han blev hevet videre da jeg så det) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smut Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Fenja har ædt: hundelort, kattelort og sine ejeres sure sko... X( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Den her tråd er bare så herlig og så klam på samme tid. Som barn var jeg vild med at finde edderkopper (jo større, jo bedre) kvase dem og æde dem... efter jeg er blevet voksen er jeg blevet temmelig bange for krybet og har derfor forsøgt at få Ozzie til at æde dem, men hun nægter. Det kan godt bekymre mig lidt at hun ikke vil æde min tidligere delikatesse, når hun nu ellers æder så meget klamt. Men du kan låne Kaia et par dage, så skal hun nok få lært Ozzie hvordan man hapser de dersens edderkopper! Fluer, bier, tusindben og hvad du eller kan finde af insekter kan hun også oplære hende i at fange Ellers må du da ofre dig og vise Ozzie hvordan det skal gøres :klap: Og optage det på video mhb. på at offentliggøre dine talenter her på HF! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Röskva Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 hej hej Röskva har for nyligt spist: en frisk fugleklat :stupid: en UBRUGT tampon men det væreste er nok at hun har spist en stor, sort skovsnegl, men det klammeste var at hun 10 min efter kastet den op, hel og levende føj for satan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Motor fik rævehale til dessert i sidste uge, og stik mod mine forventninger kom den faktisk hele vejen gennem systemet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Fik lige lagt den her i en forkert tråd: Nu er måneden snart færdig, vi skal jo finde en vinder! Motor tænkte vist at han lige måtte oppe sig, så først spiste han en hel mus (det var Buju's skyld ), og i dag stjal han så en fjollekage fra en kunde og ja, åd den Jeg blev nødt til at komme ned til hund og mand med cyklen, for Motor gik cirka 3 skridt, så lagde han sig til at sove... Han var helt stenet! Sad lidt med ham, altså han virkede da men han var godt nok roligere end jeg har set ham længe. Hjemme var han så klog så han spiste en hel masse græs og kastede op :ae: Og så har han bare sovet, han vil hverken have kogt kylling eller koldskål (så Bujus forslag om lige at få trænet virkede altså ikke helt :hmm:). Synes jeg udnævner Petrine og Frigga til at være dommere :klap::klap::klap: Så skal jeg nok få en til at skrive præmien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juli 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2010 Synes jeg udnævner Petrine og Frigga til at være dommere :klap::klap::klap:Så skal jeg nok få en til at skrive præmien Vi takker rigtig mange gange for den store ære! Og vinderen blev også lynhurtigt fundet - der var enighed med det samme: Når nu i andre så lystigt deler ud af mærkværdighederne, så vil jeg da lige fuldende Kaias liste :Hendes allermest ulækre præstation, var dog da hun efter en fest, havde fået fisket en brugt tampon op af spanden. Før hun fik gnavet rigtig godt i den, havde hun lige formået at lave røde striber i hele gangen, op ad vægene og dørene - Og hele hendes hoved og hals var smurt ind i blod fordi det var sjovt at ryste den i snoren :stupid: ADR!! En hund, der stolt og fro spiser en brugt tampon og svinger rundt med den, må da klart vinde månedens konkurrence :klap: Tillykke til Miss_Menelli med Kaia, som er ehm...månedens klammeste hund :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts