Hop til indhold

Pivedyr med snor i?


 Share

Recommended Posts

Nogen der kender et sted, hvor man kan købe et pivedyr med snor i?

 

Møffe tænder totalt på pivedyr, så tror at det vil være genialt i træningsøjemed :lol: Og synes at have set Morten Egtved bruge en sådan i flere træningsvideoer, så det må kunne fås et sted?

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne kender jeg flere der bruger til træning, den er genial!!

 

Kong%20Tails.jpg

Der er en pivedimmer under den røde kong.

 

Ellers er der wuppa som også kan pive:

1406_1.jpg

 

Hmm, det var nu ikke lige sådan noget jeg tænkte på :hmm: Mere, hvor pivedyret var et godt stykke ude af hånd-rækkevidde :mrgreen: Men kan da være, at den er et kig værd - ved du, hvor man kan købe den? Har aldrig set den før.

 

Og den røde Kong-del - er den hård eller blød? Altså, lidt blød er den jo nok, hvis hunden skal kunne pive :lol: Men er den sådan lidt "sej" (ligesom de normale kong-pive-ting) eller "ligetil"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sofus har en "fiskestang" med en pive gris i... Den er genial, og han tænder totalt af på den. Den er bygget op som en fiskestang med line på og så er dyret sat på. Den er genial og købt præcis sådan lige til trænings formålet. Den er købt i maxi zoo i Næstved, men det er naturligvis en ret lang tur:damn:

Mon ikke man selv hvis man er lidt fingernem kan lave en lign. udgave?!?:blink:

Held og lykke med søgningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sofus har en "fiskestang" med en pive gris i... Den er genial, og han tænder totalt af på den. Den er bygget op som en fiskestang med line på og så er dyret sat på. Den er genial og købt præcis sådan lige til trænings formålet. Den er købt i maxi zoo i Næstved, men det er naturligvis en ret lang tur:damn:

Mon ikke man selv hvis man er lidt fingernem kan lave en lign. udgave?!?:blink:

Held og lykke med søgningen.

 

Den har Smilla også (også købt i maxi zoo - århus). Eneste minus er, at den ikke kan laves trækkeleg med, for så ryger den nemt af snoren. Men god til jagtleg. :-)

 

Har forresten også set nogle pivedyr i maxizoo med en 10-20 cm'ers gummi-snor i. Måske kan man binde en rigtigt snor i gummisnoren og på den måde forlænge den? :hmm: Ved ikke hvor godt det holder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe er nu mest til trækkeleg eller "gå mega stolt rundt og piv og kast med pivedyret" :mrgreen: Jagtleg, hvor moar prøver at fange ham er dog også et hit :lol: Men fiskestangen er da vist ikke egnet til hverken eller?

 

Og ja, snoren skal jo nok være nogenlunde solid til en berner :genert: Og ja, Ringsted er vist en lille tand for langt væk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

kommer til at tænke på en flirtpole...hehe...men den er nok ikke optimal til trækkeleg, fordi enten stangen eller snoren nok ret hurtigt ryger sig en tur...:mrgreen:

 

Men altså jeg har haft en fender på en snor, det var et hit....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Haha, ok :lol: Men tilgengæld er der vist ikke så meget piv i? Og det er det, der tænder Møffe totalt :cool:

 

Nul piv...hehe...Pablo og Victoria er ligeglade med om det piver...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nul piv...hehe...Pablo og Victoria er ligeglade med om det piver...:-D

 

Det stiller Møffe sig fuldstændig uforstående over for :mrgreen:

 

Det er ikke særlig mange dage siden, at jeg fik gjort mig selv til grin over for heldigvis ingen, da der ikke var nogen i parken...

 

Men Anton-westis mor gav Møffe en pivebold (det er det bedste, han ved intet bedre end bold og pivedyr) og Møffe legede rundt med den i 20 min. mens vi stod og snakkede og så gik lidt.

 

Møffe fik så pivebolden foræret, hvorefter Anton og hans ejer gik. Og jeg stod tilbage med ét styks berner, der råhyggede sig! Og absolut IKKE ville komme når jeg kaldte - og hvis jeg forsøgte at gå over til ham, ville jeg kunne lokke nok så meget med nok så lækre godbidder - han ville bare springe væk med julelys i øjnene, mens han råbte "du kan ikke fange miiig, nener-nener-nener!"

 

Selv ikke det, at jeg gik, fik ham ud af hans "jeg har fået et pivedyr, jubi, dubi yay!"-trance :mrgreen:

 

Rottweiler hvalpen Liv blev min redning, da hun og hendes ejer kom ind i parken - så kom Møffe ENDELIG ind for fangevidde :mrgreen: MED pivedyr i munden :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det stiller Møffe sig fuldstændig uforstående over for :mrgreen:

 

Det er ikke særlig mange dage siden, at jeg fik gjort mig selv til grin over for heldigvis ingen, da der ikke var nogen i parken...

 

Men Anton-westis mor gav Møffe en pivebold (det er det bedste, han ved intet bedre end bold og pivedyr) og Møffe legede rundt med den i 20 min. mens vi stod og snakkede og så gik lidt.

 

Møffe fik så pivebolden foræret, hvorefter Anton og hans ejer gik. Og jeg stod tilbage med ét styks berner, der råhyggede sig! Og absolut IKKE ville komme når jeg kaldte - og hvis jeg forsøgte at gå over til ham, ville jeg kunne lokke nok så meget med nok så lækre godbidder - han ville bare springe væk med julelys i øjnene, mens han råbte "du kan ikke fange miiig, nener-nener-nener!"

 

Selv ikke det, at jeg gik, fik ham ud af hans "jeg har fået et pivedyr, jubi, dubi yay!"-trance :mrgreen:

 

Rottweiler hvalpen Liv blev min redning, da hun og hendes ejer kom ind i parken - så kom Møffe ENDELIG ind for fangevidde :mrgreen: MED pivedyr i munden :stupid:

 

haha...det ville jeg gerne have set...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

haha...det ville jeg gerne have set...:-D

 

Kan tage hans "øldåse" med en dag, hvor jeg har husket flexlinen og filme ham :mrgreen:

 

Her er en forsmag (den er mild, fordi det er indenfor i kurven), med hans dåse.. He luuuvs! Men den er simpelthen så sindssygt, belastende høj i tonen (filmen er skånsom), at man ikke kan holde det ud. Så han får den en sjælden gang i mellem.

 

[media]

[/media]

 

Han havde været i gang i 10min. inden og fortsatte efterfølgende, indtil jeg onde mor tog den fra ham :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Kan tage hans "øldåse" med en dag, hvor jeg har husket flexlinen og filme ham :mrgreen:

 

Her er en forsmag (den er mild, fordi det er indenfor i kurven), med hans dåse.. He luuuvs! Men den er simpelthen så sindssygt, belastende høj i tonen (filmen er skånsom), at man ikke kan holde det ud. Så han får den en sjælden gang i mellem.

 

[media]

[/media]

 

Han havde været i gang i 10min. inden og fortsatte efterfølgende, indtil jeg onde mor tog den fra ham :genert:

 

 

haha...der bliver gnasket igennem...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, det var nu ikke lige sådan noget jeg tænkte på :hmm: Mere, hvor pivedyret var et godt stykke ude af hånd-rækkevidde :mrgreen: Men kan da være, at den er et kig værd - ved du, hvor man kan købe den? Har aldrig set den før.

 

Og den røde Kong-del - er den hård eller blød? Altså, lidt blød er den jo nok, hvis hunden skal kunne pive :lol: Men er den sådan lidt "sej" (ligesom de normale kong-pive-ting) eller "ligetil"?

 

Seeeeent svar....

 

Selve kong delen er normal... Og så sidder der en pivedims nedenunder.... Kong wuppa er med pivbolde i...

Link til indlæg
Del på andre sites

Seeeeent svar....

 

Selve kong delen er normal... Og så sidder der en pivedims nedenunder.... Kong wuppa er med pivbolde i...

 

Møffe har godt en Kong Wubba. Synes bare, at de er meget hårde i pivet, så der skal bruges en del kræfter fra hundens side? Møffe ælsker de bløde :engel:

 

Men du vidste ikke, hvor man kan købe dem? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...