Lab-lover Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Er der nogen, der skal mod det svenske i weekenden? Jeg gider ikke verdensudstillingen, så vi har meldt 3 dages INT. udstilling i sverige i stedet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Er der nogen, der skal mod det svenske i weekenden? Jeg gider ikke verdensudstillingen, så vi har meldt 3 dages INT. udstilling i sverige i stedet.. Nope, desværre, og nu fortryder jeg :stupid: Drager i stedet til Polen søndag og Belgien næste week-end :engel: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Meget godt at jeg meldte.. Vi fik vores 2. svenske CERT og R.CACIB Så nu skal vi bare vente til han har rundet 2 år, så tar vi afsted igen og napper det sidste.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Meget godt at jeg meldte.. Vi fik vores 2. svenske CERT og R.CACIB Så nu skal vi bare vente til han har rundet 2 år, så tar vi afsted igen og napper det sidste.. Stort tillykke. Vi hentede også et cert og res. cacib i det polske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Stort tillykke. Vi hentede også et cert og res. cacib i det polske Tak og i lige måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts